Artykuły prasowe

Pięć publikacji Mediapolis zdobyło nagrody i wyróżnienia w prestiżowym konkursie „Szpalty Roku”
Mediapolis Custom Publishing świętuje sukces. Agencja zgłosiła do konkursu „Szpalty Roku 2013” siedem projektów, a aż pięć z nich zdobyło uznanie jury i internautów.

it WORKS otrzymał nagrodę Best Partner 2013 od firmy Saperion
it WORKS jest autoryzowanym partnerem firmy Saperion w Polsce. Partnerstwo z Saperion AG pozwala it WORKS na realizację potrzeb klientów w zakresie weryfikacji i usprawnienia przebiegu procesów biznesowych w firmie oraz ich wsparcia przy użyciu systemu informatycznego.
VIDA+ wchodzi na rynek 1 czerwca
1 czerwca pojawiło się w dystrybucji multiagencyjnej zapowiadane przez Agent Transfer ubezpieczenie na życie w grupie otwartej. Rozwiązanie VIDA+ opracowane zostało we współpracy z Generali.
W Polsce coraz więcej upada firm produkcyjnych
Analiza Euler Hermes – firmy ubezpieczającej transakcje, dostarczającej raporty handlowe i odzyskującej należności
31 maja – Dzień Bez Papierosa w firmie
Już w piątek 31 maja na całym świecie obchodzony będzie Dzień Bez Papierosa. W tym dniu warto zastanowić się nad szkodliwością palenia także w miejscu pracy. Jak w praktyce problem uzależnionych od nikotyny pracowników rozwiązują polskie firmy? Coraz częściej pomagają im rozstać się z nałogiem.

Kolejny certyfikat z zakresu PN EN ISO 22716:2009 Kosmetyki
Dobre praktyki produkcji (GMP). Przewodnik dobrych praktyk produkcji w branży kosmetycznej dla Avon Operations Polska Sp. z o. o.

Social WiFi ułatwi kontakt z klientami
Na rynek wchodzi usługa Social WiFi, która daje dodatkową, istotną korzyść z udostępniania darmowego internetu. Dzięki niej właściciele obiektów z bezprzewodowym dostępem do sieci, będą mogli nawiązać kontakt ze swoimi klientami.

Jak wybrać wózek widłowy do magazynu?
Wózek jezdniowy podnośnikowy – zwany potocznie wózkiem widłowym – to niewielki kołowy pojazd mechaniczny i jednocześnie niezbędne narzędzie pracy w sektorze produkcyjnym, handlowo-usługowym i budowlanym oraz transportowym.
Michał Pyter awansował
Michał Pyter awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży działu Enterprise IT Business w Schneider Electric Polska

Kampania „Nowa Jakość w drobiarstwie” wyróżniona przez handlowców
Krajowa Rada Drobiarstwa otrzymała „Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich” w kategorii „Promocja systemów jakości” za realizację kampanii „Nowa Jakość w drobiarstwie”. Była to już trzecia edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik Hurt&Detal.

MULTI INTERACTIVE SOLUTIONS – nowy gracz na rynku usług call center
Multi Interactive Solutions (MIS) to nowa firma usług call center założona przez doświadczonego managera - praktyka Kamilę Krawczyk - Strawińską.

Jak wcześniej były wykorzystywane świece?
Świece od zarania dziejów towarzyszyły człowiekowi. Przez wieki wykorzystywano je do oświetlania pomieszczeń i odstraszania złych mocy; w wosku odciskano pieczecie przy pieczętowaniu listów i dokumentów.

Jak ważne są piktogramy w codziennym życiu?
Wszyscy wiemy, jak ważne są piktogramy w codziennej komunikacji. Pełnią one funkcję ostrzegawczą i informacyjną, a możemy je spotkać niemal w każdym miejscu użyteczności publicznej; w niektórych z nich ich użycie jest wręcz wymagane i konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa.

Jak inwestują fundusze zalążkowe?
Fundusz zalążkowy to fundusz inwestujący kapitał w przedsięwzięcia biznesowe na wczesnym etapie rozwoju, czyli etapie zalążkowym lub tzw. start-up.

Dlaczego model kompetencyjny nie działa?
Dlaczego wdrożony model kompetencyjny nie spełnia swojej roli i staje się niechcianym obciążeniem dla kierowników i pracowników?
Sądy arbitrażowe potrzebują wsparcia i zmian w prawie
Polska ma szansę stać się silnym centrum arbitrażowym w tej części Europy pod warunkiem większego wsparcia ze strony administracji publicznej i doprecyzowania niektórych zapisów w obowiązującym prawie.

Co potrzebne do prowadzenia małej firmy?
Siedziba naszej małej firmy czy hurtowni nie zawsze musi mieścić się w wynajętym lokalu, utrzymanie którego pożera znaczną część naszych zarobków.
W poszukiwaniu straconego czasu marketera
Jak wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu w Mannheim, marketerzy spędzają nawet 2/3 czasu na rutynowych zadaniach operacyjnych. Dodatkowo, jak pokazują dane BrandMaker, od 20 do 40% czynności, jakie wykonują pracownicy marketingu, nie przyczynia się do osiągnięcia strategicznych celów.
BrandMaker notuje kolejny rok ze znacznym wzrostem
BrandMaker GmBH, europejski lider wśród dostawców systemów do Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM), po raz kolejny zanotował duży wzrost w roku podatkowym 2012. Firma osiągnęła czwarty raz z rzędu wzrost sprzedaży na poziomie ponad 50%.

Jak dobrze szyć?
Szyły nasze mamy, babcie, prababcie, praprababcie… Szyjemy i my, kobiety XXI wieku. Szycie odpręża i jest doskonałym sposobem na wspólne spędzenie czasu z przyjaciółkami. Grono kobiet, które na szyciu oparły swoją własną działalność gospodarczą, stale się powiększa.
Zagrajmy w grę
Blisko 20 000 osób deklaruje, że lubi profil „Nie oglądam telewizji” na Facebooku. Wśród alternatyw, proponowane są na FB miejsca związane z książkami, teatrem i… grami.

Danish Malting Group Polska członkiem organizacji SEDEX
Grupa DMG Polska przeszła pomyślnie audyt etyczny przeprowadzony w ramach SEDEX tj. organizacji będącej platformą wymiany danych w obszarze etyki biznesowej dostawców.

Dachser rekrutuje stażystów
Dachser, działający globalnie operator logistyczny, prowadzi rekrutację uczestników do trzeciej edycji swojego programu stażowego. Firma oferuje dwuletnie, płatne staże dla absolwentów szkół średnich, którzy wiążą swoją przyszłość z logistyką.
10 zasad innowacyjnego biznesu
Wysokie podatki, biurokracja, a także kryzys gospodarczy nie zachęcają do zakładania własnej działalności. Dotychczas powtarzane słowa: „ważna jest pasja” tracą na wartości w obliczu nowych wymagań rynkowych. Co zrobić, by pokonać bariery i osiągnąć sukces?
Pacjenci Centrum Zdrowia Dziecka mają nową bibliotekę
W dniu dzisiejszym 27 maja odbędzie się uroczyste otwarcie nowej biblioteki dziecięcej w Centrum Zdrowia Dziecka, przystosowanej do potrzeb niepełnosprawnych. To efekt wielomiesięcznych starań Zespołu Szkół Specjalnych Nr 78 w IPCZD oraz Stowarzyszenia „CENTRUŚ”
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Zbliża się termin składania sprawozdań finansowych za 2024 rok – ekspertka przypomina o obowiązkach
– Już 30 czerwca 2025 roku mija ustawowy termin zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2024 r. dla większości jednostek zobowiązanych do prowadzenia pełnej księgowości – przypomina Beata Tęgowska, ekspertka ds. księgowości i płac w Systim.pl.
Wielki Zlot Automatów Kaucyjnych – wydarzenie dla detalistów przed startem systemu kaucyjnego
Już 24 czerwca 2025 roku w warszawskim Sound Garden Hotel odbędzie się Wielki Zlot Automatów Kaucyjnych – wyjątkowe wydarzenie stworzone z myślą o detalistach, którzy chcą świadomie przygotować się do nowej rzeczywistości rynkowej związanej z wdrożeniem ogólnopolskiego systemu kaucyjnego.
Technologiczne partnerstwo na rzecz systemu kaucyjnego
Start systemu kaucyjnego w Polsce zbliża się wielkimi krokami – już 1 października 2025 r. wejdą w życie regulacje, które zobowiążą sklepy do przyjmowania zwrotnych butelek i puszek.
Najczęściej czytane artykuły:
COMP i Envipco – technologiczne partnerstwo na rzecz systemu kaucyjnego
Start systemu kaucyjnego w Polsce zbliża się wielkimi krokami – już 1 października 2025 r. wejdą w życie regulacje, które zobowiążą sklepy do przyjmowania zwrotnych butelek i puszek.
Jak controlling wspiera zarządzanie firmą: nie kontrola, a sterowanie biznesem
W świadomości wielu osób wciąż pokutuje błędne przekonanie, że controlling
to po prostu kontrola.
Cyfrowe sterowanie firmą, czyli nowa rzeczywistość biznesowa
Nowoczesne technologie pozwalają właścicielom firm zarządzać przedsiębiorstwami z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki cyfryzacji, narzędziom chmurowym i automatyzacji, prowadzenie biznesu w czasie podróży służbowych lub wakacyjnych staje się coraz bardziej realne — choć nie bez wyzwań.
Technologiczne partnerstwo na rzecz systemu kaucyjnego
Start systemu kaucyjnego w Polsce zbliża się wielkimi krokami – już 1 października 2025 r. wejdą w życie regulacje, które zobowiążą sklepy do przyjmowania zwrotnych butelek i puszek.
Wielki Zlot Automatów Kaucyjnych – wydarzenie dla detalistów przed startem systemu kaucyjnego
Już 24 czerwca 2025 roku w warszawskim Sound Garden Hotel odbędzie się Wielki Zlot Automatów Kaucyjnych – wyjątkowe wydarzenie stworzone z myślą o detalistach, którzy chcą świadomie przygotować się do nowej rzeczywistości rynkowej związanej z wdrożeniem ogólnopolskiego systemu kaucyjnego.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001