Drogerie Natura dobrze ocenione przez tajemniczych klientów


Drogerie Natura dobrze ocenione przez tajemniczych klientów
2010-11-04
W maju 2010 na zlecenie firmy badawczej International Service Check (ISC) tajemniczy klienci odwiedzili największe i najbardziej znane sieci drogeryjne zlokalizowane w sześciu krajach Europy Środkowej.

Weryfikacji poddano również ogólnopolską sieć sklepów Drogerie Natura, która została oceniona bardzo pozytywnie pod względem jakości obsługi klienta.

Przeczytaj również:

Tajemniczy klienci działający na zlecenie międzynarodowej firmy badawczej International Service Check (ISC) odwiedzili 27 sieci drogeryjnych z Polski, Bułgarii, Rumunii, Czech, Słowacji oraz Węgier. Oceniano między innymi jakość obsługi oraz zdolności sprzedażowe pracowników. Brano pod uwagę również obsługę przy kasie oraz umiejętność dobrania produktów do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów oraz sprawdzano, czy pracownicy podejmują działania nastawione na budowę lojalności klientów. Dodatkowym kryterium oceny był wygląd punktów handlowych, czystość i porządek na terenie obiektów oraz prezencja pracujących tam osób.

Ze względu na specyfikę badania 96,5% badaczy wybranych przez firmę ISC stanowiły kobiety. Najliczniejszymi grupami wiekowymi w przypadku Polski były osoby z przedziału wiekowego 25-35 lat (71,2%) oraz 36-45 lat (5,8%). Osoby poniżej 25 roku życia stanowiły 19,2% badających, natomiast najmniej liczną grupą (3,8%) były osoby w wieku powyżej 46 roku życia. Podsumowując wizyty testowe tajemniczy klienci wypełniali ankiety składające się z prawie 60 pytań na podstawie, których firma ISC stworzyła raport dotyczący oceny sieci drogeryjnych w Europie Środkowej.

Sklepy Drogerie Natura zostały bardzo pozytywnie ocenione w kategorii jakości obsługi klienta, wygrywając w zestawieniu z takimi sieciami jak: Rossmann, Aster, Yves Rocher, Superpharm, The Body Shop czy Marionnaud.

- Jest to dla nas bardzo pozytywna wiadomość, która tylko potwierdza poprawność prowadzonej przez Drogerie Natura misji, którą jest bycie jak najbliżej klienta i sprawienie, aby zakupy były dla Niego przyjemnością - powiedział Wojciech Filipczyk, prezes firmy Polbita, która jest właścicielem sieci.

Dla przypomnienia, Drogerie Natura zostały w tym roku uhonorowane Godłem „Jakość Obsługi 2009", przyznanym przez konsumentów w drodze głosowania internetowego.



Nadesłał:

Drogerie Natura
http://drogerianatura.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl