Artykuły prasowe
Humanizm w contact center is not dead
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W Biuletynie publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.
Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży według miesięcznika Builder
Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. Wśród nich WIŚNIOWSKI z tytułem Budowlanej Firmy Roku 2018 oraz wyróżnienie w kategorii Osobowość Branży dla Krystyny Baran, Prezes Zarządu, związanej z firmą od 27 lat.
Medykalizacja komunikacji marketingowej - unique work rozpoczyna działalność
Unique work to nowa firma z dziedziny profesjonalnej komunikacji medycznej, oparta na najlepszych doświadczeniach dawnej spółki G-Pharma Consulting.
Wellness w pracy: mniej zwolnień, większa efektywność zespołu, optymalizacja kosztów pracy
Zdrowy i szczęśliwy pracownik to ograniczenie kosztów spowodowanych nieobecnością z powodu choroby, większa wydajność zespołu i lepsze wyniki firmy. Jednym ze sposobów na wsparcie formy zespołu jest minisiłownia, którą można stworzyć nawet w niewielkim biurze.
Czy poprawa komfortu pracy pracownika to główne wyzwanie dla firm na 2019 rok?
Rok 2018 upłynął pod znakiem dużych zmian prawnych, przede wszystkim rozpoczęcia obowiązywania RODO oraz przygotowań do elektronizacji dokumentów pracowniczych.
Kredyt na innowacje technologiczne – ostatni dzwonek na składanie wniosków
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, chcące zainwestować w rozwój technologiczny mają możliwość skorzystania z kredytu na innowacje technologiczne. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się wziąć taki kredyt, mogą ubiegać się o jego dofinansowanie w formie dotacji.
Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotów
Port Łódź należący do Ingka Centres zanotował w minionym roku wzrost obrotów o 2%. Pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, przychody najemców łódzkiego centrum ustabilizowały się, a wiele marek odnotowało ich wzrost.
Jak wybrać kasę fiskalną?
Dobra kasa fiskalna powinna być dostosowana do profilu działalności przedsiębiorcy. Podstawowe kryteria, jakie należy brać pod uwagę przy jej wyborze to ilość wydruków w ciągu doby oraz warunki pracy. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
Księgarnia, która rozgryzła polski e-commerce
Wzrost przychodów o 40%, blisko 2,5 - krotnie większa liczba pracowników, 300 tysięcy nowych klientów i kilka ważnych nagród – z takim wynikiem kończy 2018 rok sklep internetowy TaniaKsiazka.pl.
Ile firm „położą” podwyżki dla pracowników?
36 proc. przedsiębiorstw ma w tym roku zamiar podnosić pensje swoim pracownikom, tylko w Szwecji więcej firm ma takie plany. W 2019 roku rośnie też płaca minimalna, którą otrzymuje w naszym kraju 1,5 mln osób.
E-podpis - oszczędność i ekologia
Papier w firmach to, niestety, same straty -wydłużony czas pracy, finansowe oraz - co jest też niezwykle istotne – ekologiczne. Na szczęście są na to rozwiązania. Narzędzia do elektronicznego podpisywania dokumentów - nowość na polskim rynku - eliminują konieczność drukowania kolejnych kartek papier
DB Schenker Klaster Europy Północnej i Wschodniej: w dobrej kondycji wkracza w nową erę
Prezes Janusz Górski przechodzi na emeryturę • Szymon Bielas, CFO, tymczasowo przejmuje obowiązki Prezesa Zarządu
Korporacja czy kooperacja? ANG Spółdzielnia zachęca do współpracy
„Korporacja czy kooperacja” - pod takim hasłem ruszyła kampania ANG Spółdzielni, mająca na celu przedstawienie przewag spółdzielni jako modelu biznesowego i zaproszenie do współpracy ekspertów kredytowych oraz ubezpieczeniowych.
Ekologicznie znaczy logicznie. Jak, chroniąc środowisko, zmniejszyć wydatki w biurze?
Ogromne zapotrzebowanie na energię i jej rosnąca cena sprawiają, że odpowiedzialne podejście do środowiska po prostu się opłaca. Dzięki zmianie codziennych nawyków pracowników, możemy zmniejszyć zużycie energii w przedsiębiorstwie nawet o 15 proc.
Jungheinrich podsumował 25 lat obecności w Polsce
Firma Jungheinrich Polska – dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej obchodzi 25 - lecie działalności na polskim rynku.
Najwyższa precyzja, maksymalna prostota
Wśród narzędzi stosowanych w profesjonalnych laboratoriach fotometrycznych nie powinno zabraknąć najnowszego luksomierza L-200 białostockiej marki Sonopan.
Jak przebić szklany sufit, czyli co ułatwia kobietom rozwój zawodowy? Nowy raport Fundacji Sukces
Kobiety chcą robić karierę i nie boją się awansu - wynika z najnowszego raportu przeprowadzonego przez Fundację Sukces Pisany Szminką „Szanse i bariery dla Polek w biznesie i na rynku pracy”
UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH NA OBOZACH ALMATURU!
Wymarzone wakacje dla nastolatka to takie spędzone w towarzystwie ulubionych aktorów, wokalistów, sportowców i youtuberów. Kto nie chciałby stanąć na scenie ze Zbigniewem Zamachowskim czy trenować pływanie z Radosławem Kawęckim?
Baltona otworzyła największy sklep na Okęciu
Na Lotnisku Chopina działa już największy sklep wolnocłowy Baltona Duty Free. Tym samym spółka zakończyła około 70 proc. inwestycji prowadzonej na Okęciu. Nowo otwarty sklep zajmuje powierzchnię ponad 1200 m2 i ma być wizytówką Baltony na warszawskim lotnisku.
Jak pozyskać wsparcie finansowe dla firm?
Jak uzyskać wsparcie finansowe na prowadzenie lub rozwój działalności gospodarczej? Kto może się o nie ubiegać? Kiedy i gdzie można składać wnioski? Na te oraz inne pytania raciborscy przedsiębiorcy będą mogli usłyszeć odpowiedzi podczas spotkań organizowanych przez Raciborską Izbę Gospodarczą.
Outletów więcej, ale już nie takie same
W Polsce łączna powierzchnia centrów outletowych stanowi ponad 200 tys. mkw. i stale rośnie - w 2010 roku było to niecałe 100 tys. m kw. Konsumenci przekonują się do takiej formy zakupów, ale wzrost konkurencji na rynku outletów zwiększa znaczenie doświadczenia zarządzających.
Black Cargo - anonimizacja baz danych – zgodna z RODO
Stworzona przez BizTech Konsulting SA aplikacja do anonimizacji baz danych zawierających dane osobowe zachowuje wszystkie cechy i struktury oraz wzajemne powiązania danych w bazie, co umożliwia przekazanie jej do firm trzecich lub działów niepodlegających rygorom RODO.
Pomysł na Walentynkę? Karta Podarunkowa Portu Łódź!
Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Najwyższy czas się do nich przygotować. Nie wiecie, co kupić dla ukochanej osoby z okazji święta zakochanych lub chcecie dołączyć coś wyjątkowego do zakupionego już prezentu lub kwiatów?
DB Schenker nawiązuje partnerstwo z Magento w celu wzmocnienia oferty e-commerce
DB Schenker ogłosił strategiczne partnerstwo z firmą Magento, jednym z wiodących, globalnych dostawców platform dla e-commerce. Celem jest wyposażenie małych i średnich firm handlowych w nowe, znaczące dla ich rozwoju, rozwiązanie.
Apohem wybrała DB Schenker na swojego strategicznego partnera logistycznego w Szwecji
Szwedzka internetowa apteka Apohem zawarła z DB Schenker kontrakt na zautomatyzowaną realizację zamówień i obsługę zwrotów.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Firma SMA Solar Technology rozszerza swoją ofertę w zakresie dużych magazynów energii (BESS) i projektów fotowoltaicznych w Europie Środkowej o Medium Voltage Power Station-9200 w konfiguracji 40-stopowej.
Zarządy na zakręcie AI. Nowy raport ujawnia: firmy chcą korzystać z AI, ale brakuje im kompetencji n
• Tylko 38% zarządów ma wystarczającą wiedzę do korzystania z narzędzi AI.
• Zarządy poświęcają tylko 9% swojego czasu na technologie, mimo że 75% deklaruje większe zainteresowanie AI niż przed pandemią.
System kaucyjny w Polsce. Między wiedzą, emocjami a praktyką wdrożenia
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć środowiskowych ostatnich lat, które wymaga jednocześnie solidnych fundamentów technologicznych, zrozumiałych procedur oraz zaufania społecznego.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Złoto w prezencie – wartość, która nie traci znaczenia
W czasach, gdy większość prezentów szybko się nudzi, traci swoją funkcję lub po prostu ląduje
na dnie szuflady, coraz więcej osób zaczyna poszukiwać upominków, które będą miały bardziej
trwały charakter.
Podsumowanie 2025 roku w branży e-commerce
Rok 2025 przyniósł e-commerce nie tyle rewolucję, co konsekwentne dojrzewanie. Rynek, który jeszcze kilka lat temu rozwijał się głównie dzięki szybko rosnącej popularności zakupów online, dziś coraz wyraźniej koncentruje się na jakości doświadczenia i optymalizacji procesów.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001