Baltona otworzyła największy sklep na Okęciu
Na Lotnisku Chopina działa już największy sklep wolnocłowy Baltona Duty Free. Tym samym spółka zakończyła około 70 proc. inwestycji prowadzonej na Okęciu. Nowo otwarty sklep zajmuje powierzchnię ponad 1200 m2 i ma być wizytówką Baltony na warszawskim lotnisku.
Baltona będzie operatorem 14 sklepów na Lotnisku Chopina, a ich łączna powierzchnia wyniesie prawie 3000 m2. Zlokalizowany tuż za kontrolą bezpieczeństwa Multistore Baltona Duty Free to największy z lokali. Projektanci zadbali o to, aby ogromna przestrzeń licząca ponad 1200 m2 była jednocześnie ciepła i przytulna.
Zależy nam na budowaniu pozytywnych doświadczeń pasażerów wylatujących z warszawskiego lotniska. Dlatego realizując tę inwestycję, postawiliśmy na najwyższą jakość - podkreśla Piotr Kazimierski, prezes zarządu spółki Baltona - Do pracy przy projekcie zatrudniliśmy najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy. Elementy wykończeniowe zostały sprowadzone m.in. z Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji czy Stanów Zjednoczonych. Sklep już dziś wygląda imponująco, choć kluczowe niespodzianki zostawiamy na uroczyste otwarcie całości inwestycji, które nastąpi na wiosnę.
Największy sklep zaskoczy pasażerów niespotykaną dotąd na lotniskach w tej części Europy multimedialnością. W inwestycji wykorzystano kilkaset tysięcy diod, kilometry kabli sygnałowych i listew diodowych. Wszystko to stworzy niezwykłe przedstawienie barw, świateł i dźwięków. Sam sufit składa się aż z 1500 elementów dekoracyjnych, które będą współgrały z treścią wyświetlaną na wstęgach i pojedynczych ekranach.
Nasza inwestycja na Lotnisku Chopina to nowe podejście do komunikacji z klientem Postawiliśmy na nowoczesność. Ekrany, poza funkcją ozdobną, będą informowały pasażerów o dostępnych markach oraz promocjach. Przygotowaliśmy również specjalne strefy tematyczne. Efekt końcowy będzie także wynikiem współpracy z markami, które specjalnie dla naszego sklepu na Okęciu stworzyły nowe aranżacje - mówi Piotr Kazimierski.
Przykład takiej współpracy to stoisko legendarnej polskiej Żubrówki. Atrakcją dla pasażerów jest m.in. ekspozycja z żywym ekosystemem symbolizującym pochodzenie Żubrówki z Puszczy Białowieskiej i jej dziką naturę. Zaskoczeniem będzie też z pewnością multimedialny regał Paco Rabanne. Zgodnie z mottem „Odważ się być inny" marka od lat zaskakuje zarówno asortymentem, jak i nowatorskimi formami sprzedaży. Innowacja technologiczna w postaci multimedialnych mebli to kolejny krok wyprzedzający konkurencję. Sklep na warszawskim lotnisku będzie jednym z pierwszych, w których zostanie wdrożony nowy koncept.
Multistore Baltony został otwarty zgodnie z zakładanym harmonogramem, tak aby największa powierzchnia handlowa była dostępna dla podróżnych jeszcze przed feriami. Szeroki asortyment, od perfum i kosmetyków, poprzez alkohole i słodycze po akcesoria, już dziś powinien zadowolić pasażerów wylatujących z warszawskiego lotniska, choć oferta będzie systematycznie rozbudowywana. Docelowo Baltona będzie operatorem 4 sklepów Duty Free. Kolejny format to 3 butiki, w tym w nowopowstałej strefie Non-Schengen, oferujące odzież i dodatki zarówno znanych światowych marek, jak i najlepszych rodzimych projektantów. W 7 sklepach typu „convenience" pasażerowie zaopatrzą się w prasę, książki oraz wyjątkowe pamiątki z Polski. Multistore Baltona Duty Free jest 11-tym sklepem otwartym od momentu rozpoczęcia prac adaptacyjnych. Uroczyste otwarcie podsumowujące całość inwestycji planowane jest na wiosnę tego roku.
Nadesłał:
Joanna Bator
|