Humanizm w contact center is not dead


Humanizm w contact center is not dead
2019-02-04
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W Biuletynie publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.

Założenia i kryteria oceny w konkursach są systematycznie – z roku na rok, modyfikowane. Muszą bowiem odpowiadać najnowszym i najlepszym praktykom rynkowym. Nowością w przypadku Telemarketera Roku jest pojawienie się specjalnej kategorii „chat”, która odzwierciedla aktualne potrzeby w zakresie wykorzystywania kanałów komunikacji z klientami. W konkursie Złota Słuchawka pojawiły się natomiast dwie nowe kategorie - Najlepszy Zespół Konsultantów Contact Center oraz Najlepszy Zespół Wspierający Contact Center. Pozwoli to na osobną ocenę projektów zespołów   różnej specyfice pracy. W konkursie zostanie także w tym roku przyznana nagroda specjalna – Najleprzy PraCCodawca. Marcin Sosnowski odnosi się także do coraz silniejszych na rynku trendów
i towarzyszących im dyskusji na temat automatyzacji i wykorzystania sztucznej inteligencji – „…nadal, w dającej się przewidzieć przyszłości, to człowiek odpowiadał będzie za relacje, intencje, a także na przykład sposób wykorzystania tej nowej technologii. Będziemy więc promować tych, który udowadniają, że humanizm w cc is not dead…”

Przeczytaj również:

W Biuletynie poświęcamy też uwagę zagadnieniom audytowania i zarządzania. Staramy się m.in. odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto skorzystać z audytów zewnętrznych. Natomiast nowe regulacje w zakresie ochrony danych osobowych, wynikające z RODO to kolejny temat, który jak pokazuje praktyka, będzie jeszcze długo dyskutowany. Niektóre pytania pozostają nadal bez odpowiedzi, a zastosowane rozwiązania budzą wątpliwości.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.facebook.com/BOK.customercare



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl