Nie musisz mieć ogrodu, by pomagać pszczołom – dokonuj prostych wyborów z Foxy


2025-05-20
Marka Foxy, kierując się zasadami zrównoważonego rozwoju, od lat podejmuje działania, które mają realny wpływ na dobrostan zapylaczy. W 2025 roku kontynuuje współpracę z 3Bee, liderem w dziedzinie technologii dla ochrony pszczół, oraz rozwija linię produktów Foxy Love the Bee.
Przeczytaj również:
Codzienne wybory konsumenckie a realny wpływ na środowisko

Ochrona bioróżnorodności i przeciwdziałanie utracie zapylaczy nie muszą oznaczać rewolucji w stylu życia. Jak podkreśla Foxy, to codzienne, odpowiedzialne wybory konsumenckie — również te podejmowane przy sklepowej półce — przekładają się na realne zmiany środowiskowe. Marka zachęca do wspierania producentów, którzy inwestują w ekologiczne rozwiązania i aktywnie działają na rzecz klimatu.

Partnerstwo z 3Bee i linia Foxy Love the Bee

W ramach wieloletniej współpracy z włoską firmą 3Bee, Foxy finansuje rozwój inteligentnych systemów do monitorowania i diagnostyki zdrowia pszczół. Dzięki tym technologiom pszczelarze mogą skuteczniej wspierać swoje pasieki, co bezpośrednio przekłada się na kondycję populacji zapylaczy. Produkty z serii Foxy Love the Bee — ręczniki kuchenne i papier toaletowy — nie tylko spełniają wysokie standardy jakościowe, ale także niosą ze sobą wartość dodaną w postaci wsparcia dla środowiska. 

Nieodłącznym elementem linii jest jej oprawa wizualna, podkreślającą zaangażowanie marki i zwracająca uwagi na aspekt dobrostanu zapylaczy. Szata graficzna tej linii przyciąga uwagę i pokazuje, że marce zależy na zapylaczach i ich ochronie. 

Od 15 do 22 maja 2025 r., aby wspólnie świętować Międzynarodowy Dzień Pszczół przypadający na 20 maja, produkty z serii Foxy Love the Bee dostępne są w sieci Kaufland w specjalnej, promocyjnej ofercie - 8,99 zł dla papieru toaletowego oraz 6,99 zł dla ręczników kuchennych. Kampania towarzysząca premierze ma na celu edukowanie konsumentów na temat wpływu ich wyborów na stan środowiska naturalnego i zachęcanie do wspierania inicjatyw proekologicznych.

Foxy – odpowiedzialność wpisana w strategię

Marka Foxy, obecna na rynku polskim od 2004 roku, konsekwentnie rozwija swoją strategię opartą na trzech filarach: wysokiej jakości produktów, innowacyjności oraz odpowiedzialności. 

Foxy dba o planetę na każdym etapie produkcji – wszystkie jej produkty powstają wyłącznie z wykorzystaniem czystej energii odnawialnej, a plastik, którego używa, w 50% pochodzi z recyklingu. Marka aktywnie wspiera też ochronę bioróżnorodności, a wszystkie te działania stanowią integralną część strategii, która buduje długoterminową wartość marki – zarówno dla konsumentów, jak i partnerów handlowych.



Nadesłał:

labcon

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl