Czas na przywództwo! Doświadczenia polskich liderów biznesu.


2009-03-31
Firma szkoleniowo – doradcza House of Skills wraz z wydawnictwem Wolters Kluwer Polska organizują konferencję poświęconą zagadnieniom przywództwa w polskich firmach. Konferencja odbędzie się 7 maja 2009 r. w Hotelu Hilton Warszawie.

Czasy kryzysu wymuszają podjęcie wielu trudnych decyzji, ale stwarzają również nowe możliwości. Przed przedsiębiorcami pojawiają się nowe wyzwania. Te wyzwania to gwałtowny spadek sprzedaży i zysków, czasami poważne straty finansowe, kurczący się rynek klientów bądź nerwowe działania konkurentów. Przywódcy mają w takich czasach do odegrania rolę szczególną. Ich zadaniem jest z jednej strony stabilizować sytuację i łagodzić zagrożenia, a z drugiej szukać i dostrzegać nowe, unikalne możliwości, które przynosi kryzys i które mogą się szybko nie powtórzyć.

Przeczytaj również:

Celem konferencji „Czas na przywództwo! Doświadczenia polskich liderów biznesu” jest pokazanie roli przywództwa w czasach kryzysu i odpowiedź na pytanie, jakie strategie powinien stosować dobry przywódca, aby przekształcić trudne czasy z zagrożenia w szansę rozwoju.

„Prelegentami będą praktycy, autorzy skutecznych reform oraz stratedzy, co gwarantuje, że konferencja będzie idealnym połączeniem wiedzy z praktyką.” – mówi Aleksander Drzewiecki, prezes House of Skills.
 
W programie przewidziana jest także część warsztatowa, która bardziej szczegółowo przybliży uczestnikom zadania,  jakie przed nimi stoją w czasie kryzysu.

Konferencja rozpocznie się 7 maja br. o godz. 9.00 w Hotelu Hilton.

W gronie potwierdzonych mówców są:

  • Henryka Bochniarz – Prezydent PKPP Lewiatan,
  • Maria Wiśniewska - Prezes CEPD,
  • Marcin Boroszko - Prezes AT Media,
  • Witold Orłowski – Partner, PricewaterhouseCoopers,
  • Darek Chełmiński - Senior Partner, House of Skills,
  • Piotr Czarnecki - Prezes Raiffeisen Bank Polska,
  • Mirosław Godlewski - Prezes Netia,
  • Roman Wieczorek - Prezes Skanska.

Partnerami konferencji są: PKPP Lewiatan, K2, Polskie Centrum Marketingowe

Patronami medialnymi są: Puls Biznesu, Wirtualna Polska, Businessman.pl, Pracuj.pl, HRK.pl

Rejestracja uczestników na stronie: www.przywodztwowkryzysie.pl

Kontakt w sprawie uczestnictwa w konferencji:
Daniel Lichota 022 535 80 75
szkolenia@wolterskluwer.pl

Kontakt dla mediów:

Maria Gabriela Jasińska
Public Relations and Communication Manager
Wolters Kluwer Polska
mjasinska@wolterskluwer.pl
Tel. +48 22 535 80 13

oraz

Dominik Kowalski
Biuro prasowe House of Skills
dominik_kowalski@itbc.pl
Tel. +48 22 465 62 11



Nadesłał:

Dominik Kowalski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl