zentrada rozszerza bazę adresową dostawców towaru o dodatkowe informacje
Najnowsza oferta zentrada.network pokazuje jak mogą uzupełniać się platformy handlu hurtowego online z tradycyjnymi targami.
Ta europejska społeczność handlowców oferuje swoim 120.000 aktywnym członkom nowy innowacyjny serwis informacyjny, który od teraz zawiera również informacje dotyczące aktywności poszczególnych dostawców na targach i imprezach targowych.
Informacje te znajdują się przy każdym z 12.000 adresów importerów, producentów i hurtowników w bazie adresowej na zentrada.
Dlatego też na zentrada.pl oraz na sześciu pozostałych europejskich platformach handlowych, profile oferentów 300.000 produktów w ofercie hurtowej zostaną uzupełnione o informacje zawierające nazwy i terminy targów, na których dany oferent się wystawiał. W chwili obecnej profile oferentów na zentrada posiadają adnotacje odnoszące się do 50 najważniejszych europejskich imprez handlowych. W ten sposób handlowcy oprócz możliwości dotarcia do konkretnego towaru przez Internet są w stanie oszacować na jakiej imprezie handlowej możliwe jest osobiste spotkanie z wybranym oferentem.
„Osobiste kontakty oraz subiektywna ocena nowych, nieznanych dotąd produktów nie mogą zostać zastąpione przez Internet. Dlatego też dążymy do zawiązania ścisłej współpracy z największymi organizatorami targów handlowych. Celem kooperacji jest połączenie zalet Internetu z zaletami tradycyjnych targów handlowych i przekazanie wynikających z tego korzyści handlowcom" podsumowuje cały projekt Ingo Schloo, prezes zentrada.network.
Nie tylko handlowcy są beneficjentami nowego konceptu, również targi zyskują nowy instrument marketingowy: „oczywiście pragniemy rozwijać naszą ofertę we współpracy z targami handlowymi, np. poprzez promowanie wybranych imprez handlowych" stwierdza w rozmowie Ingo Schloo.
Konkretnie promocja ta oznacza, że Shoowroom oraz produkty danego oferenta zawierać będą Logo kooperujących targów, na których dany oferent się wystawia. W ten sposób handlowcy przeszukujący Internet, po zainteresowaniu się konkretnym produktem, od razu widzą na jakiej imprezie handlowej mają możliwość „dotknięcia towaru", jak również nawiązania osobistego kontaktu z oferentem.
Wybrane dane informujące o targach, na jakich dana firma się wystawia, są także dostępne dla niezarejestrowanych użytkowników zentrada. Członkowie społeczności zentrada oprócz informacji dostępnych w serwisie online informowani będą o najważniejszych wydarzeniach handlowych poprzez zentrada.TV oraz w drukowanym dwutygodniku zentrada.magazin.
O serwisie zentrada.pl
zentrada.network to sieć portali handlu hurtowego towarami wielobranżowymi oraz internetowych społeczności handlowców w Polsce i Europie. Pełen dostęp do serwisu mają wyłącznie użytkownicy prowadzący działalność gospodarczą, którzy dokonali wczęśniejszej rejestracji i przeszli pomyślnie proces weryfikacji.
Serwis nie pobiera prowizji od dokonywanych na portalach transakcji handlowych. Zentrada finansuje się jedynie poprzez pobieranie rocznych opłat członkowskich. Oferta hurtowa na wszystkich portalach zentrady to łącznie ponad 300 000 produktów z podaną ceną zakupu hurtowego, oferowanych przez 3 750 wystawców hurtowych (bezpośredni importerzy, hurtownicy, producenci). Oferta ta skierowana jest do 115 000 zrzeszonych i zweryfikowanych członków z Polski, Niemiec, Francji, Holandii, Włoszech, Węgier i Wielkiej Brytanii prowadzących działalność gospodarczą w handlu.
zentrada.network GmbH & Co KG zajmuje się prowadzeniem portali i społeczności zentrada na zlecenie wydawnictwa Schimmel Media Verlag GmbH & Co KG.
Wydawnictwo ma swoją siedzibę w Würzburgu (Niemcy) i zatrudnia 45 pracowników. Firma specjalizuje się w tworzeniu, prowadzeniu i rozwoju internetowych portali o tematyce biznesowej. Portale „zentrada" razem z portalami wiedzy fachowej „expertsites", serwisem web-TV: zentrada.tv, wideoportalem o tematyce biznesowej businessworld.de docierają do ponad 500.000 biznes-użytkowników z całej Europy.
Nadesłał:
ap
|