Zarządzanie nie musi być wyzwaniem
Księga Dobrych Praktyk, czyli jak radzić sobie z częstymi problemami dotyczącymi zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem
Księga Dobrych Praktyk to nazwa nowej audycji radiowej przygotowanej we współpracy z ekspertami firmy Itagma, z myślą o menedżerach borykających się na codzień z problemami zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach. Co tydzień, począwszy od 23 lipca, słuchacze w całej Polsce będą mogli dowiedzieć się o podstawowych problemach z dziedziny zarządzania oraz o możliwościach zapobiegania ich powstawaniu czy radzenia sobie z nimi. Kolejne nowe odcinki Księgi Dobrych Praktyk będą zamieszczane do bezpłatnego pobrania ze strony www.prasowe.com w każdy poniedziałek. Audycja zaplanowana jest na cykl 10 odcinków, z możliwością kontynuacji. Producentem jest Agencja Informacyjna - Centrum Prasowe Lemon.
Tematy najbliższych audycji:
- Pułapki i stereotypy hamujące zmiany w organizacji
- Zakłócenia przepływu informacji w biurze
- Straty czasu – powszechne przyczyny, pułapki, jak je obejść?
- Brak umiejętnego wykorzystania i przekazywania wiedzy, know-how pomiędzy stanowiskami
- Brak spójności w przechowywaniu informacji na poszczególnych stanowiskach
- Nierówny rozkład odpowiedzialności – jak powstaje, następstwa, jak się bronić?
- Budowanie zespołu – skuteczne i nieskuteczne metody
- Jak ewolucja potrzeb po rozpoczęciu zmian wpływa na zakończenie i skutki projektu zmian – jak ominąć pułapki?
- Deficyt kontroli nad organizacją – geneza, pułapki, dobre praktyki
- Trafność podejmowanych decyzji w sytuacji ograniczonej wiedzy – redukcja ryzyka wynikającego z przekłamań, braku wiedzy, problemu odpowiedzialności.
Słuchacze zainteresowani poruszeniem konkretnych tematów będą mogli zadawać pytania drogą mailową na adres: radio@itagma.pl. Na pytania odpowiada Tomasz Jabłoński, analityk biznesu i prezes Itagma.
„Zarządzanie i dzielenie się wiedzą to moje pasje, które od wielu lat rozwijam na niwie zawodowej. Mam nadzieję że Księga Dobrych Praktyk wniesie kilka praktyczycznych wskazówek dla prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa oraz pozwoli im odczuwać więcej zawodowej satysfakcji”, powiedział Tomasz Jabłoński, założyciel Itagma. Zarządzanie może być wyzwaniem dla menedżerów niezależnie od rozmiaru i obrotów organizacji. Każdy zarządzający wcześniej czy później będzie potrzebował wsparcia merytorycznego, emocjonalnego czy informatycznego, aby sprawnie zarządzać swoim przedsiębiorstwem. Jeśli znajdzie fachową pomoc w najbliższym otoczeniu to znaczy, że ma doskonałą kadrę współpracowników. Tym niemniej, zawsze może sięgnąć po porady profesjonalnych doradców biznesu. Wynikiem takiej współpracy może być wzrost wydajności, redukcja ryzyka operacyjnego i podniesienie skuteczności pracy zespołów niezależnie od wielkości organizacji.
Firma Itagma powstała w 2008 roku jako jednostka naukowo-badawcza poszukująca praktycznych zastosowań w bisnesie. Współpracuje z międzynarodowymi organizacjami, np. z Organization for the Advancement of Structured Information Standards (OASIS), wspierającymi rozwój światowych standardów w różnych dziedzinach biznesu. Od początku swojej działalności Itagma skupia się na opracowaniu najlepszych praktyk z zakresu zarządzania, psychologii biznesu z wykorzystaniem systemów informatycznych. Wdrażaniem rozwiązań Itagma zajmuje się firma doradcza DELEI, która realizuje projekty w oparciu o Księgę Dobrych Praktyk Itagma.
Dalsze informacje: radio@itagma.pl
Monika Dąbrowska, monika.dabrowska@agencja21.pl, Tel. 602 325 396
Nadesłał:
agencja21
|