Parki handlowe sieci HOMEPARK inwestują w komfort klientów: nowe marki, przedłużenia umów i moderniz
![]() |
W czterech lokalizacjach sieci parków handlowych HOMEPARK – w Poznaniu (Franowo), aglomeracji warszawskiej (Janki i Targówek) oraz aglomeracji śląskiej (Katowice – Rawa) – trwają adaptacje, remonty i przygotowania do kolejnych otwarć nowych salonów. Równolegle wielu z dotychczasowych najemców decyduje się na przedłużanie swoich umów.
- Długofalowa współpraca z najemcami i odpowiednio skrojony tenant mix to niewątpliwie nasze wyróżniki - komentuje Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.
- W trosce o ofertę, w jak najwyższym stopniu odpowiadającą na potrzeby naszych klientów, stale wzmacniamy ją poprzez nowości, modernizacje i powiększenia lokali w naszych centrach. W pierwszej połowie tego roku zmiany zaistnieją łącznie na ponad 14,5 tysiącach mkw. we wszystkich czterech naszych obiektach - podsumowuje półrocze Agata Brzezińska
W komercjalizacji obiektu zespół PRADERA Management Poland wspierany jest przez agencję doradczą Cushman & Wakefield.
HOMEPARK Franowo - nowe salony i zmiany w obiekcie
W poznańskim HOMEPARK Franowo już w pierwszych dniach czerwca klienci mogli odwiedzić sklep JYSK w nowej odsłonie - marka powiększyła swoją powierzchnię do ponad 1 600 mkw. Oficjalne otwarcie, z atrakcyjnymi i specjalnie przygotowanymi ofertami cenowymi dla klientów, odbędzie się w drugiej połowie lipca br.
Swoje oblicze zmienił również sklep JULA oferując odświeżoną ekspozycję i nowy układ przestrzenny, który pozwala lepiej zaprezentować asortyment, a jednocześnie ułatwia poruszanie się klientom po sklepie. Z kolei marka Arte Wykładziny i Dywany zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu, co wskazuje na trafną lokalizację salonu w tej destynacji zakupowej.
Nowością w HOMEPARK Franowo jest również salon Dla Spania - znana i lubiana marka wyróżniająca się szeroką ofertą materacy, poduszek i innych produktów związanych ze snem, często w konkurencyjnych cenach, a przede wszystkim z naciskiem na wygodę, zdrowie i trwałość. Marka zadebiutuje w poznańskim parku handlowym już 14 czerwca.
Zmiany i inwestycje w HOMEPARK Franowo objęły łącznie ponad 4 800 mkw. powierzchni handlowej.
HOMEPARK Janki - nowi najemcy i inwestycje
W HOMEPARK Janki trwają prace adaptacyjne związane z relokacją salonu Bizzarto. W nowej lokalizacji sklep zostanie otwarty jeszcze w czerwcu br. Decyzja ta jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marką i potrzebę większej przestrzeni ekspozycyjnej. Marka Bizzarto oferuje kolekcje mebli tapicerowanych w wielu nowoczesnych kształtach, m.in. sofy, narożniki czy fotele z nowymi technologiami wpływającymi na komfort użytkownika.
W marcu w obiekcie zadebiutowała natomiast marka Świat Podłóg, posiadająca bogaty asortyment jakościowych podłóg oraz paneli od renomowanych producentów. Propozycja ta znakomicie uzupełniła ofertę najemców całego obiektu, a to jeszcze nie koniec zmian.
Na przedłużenie umów zdecydowały się takie marki, jak: JULA - szwedzka sieć multimarketów oferująca szeroki asortyment produktów do domu, ogrodu i wypoczynku, a także narzędzia do majsterkowania czy artykuły dla profesjonalistów; Pan Materac - marka oferująca szeroką gamę produktów do sypialni; iLoft - producent drewnianych mebli na wymiar; VOX Meble Drzwi podłogi; Eurofirany - marka z dodatkami, tkaninami i dekoracjami do domu oraz Frame House - punkt oprawy obrazów.
Mając na celu jeszcze wyższy komfort klientów w I połowie tego roku zakończono pierwszy etap modernizacji klubu Zdrofit, który zyskał blisko 300 mkw. przestrzeni użytkowej. Mieszcząca się w nim strefa SPA została przebudowana i znacznie powiększona w wyniku przeprowadzonej modernizacji. Aktualnie klub oferuje nowe funkcje, m.in. saunę suchą oraz infrared, ścianę solną, lodopad, zimny prysznic oraz strefę relaksu z leżakami. Powiększono i zmodernizowano także szatnie oraz pozostałe strefy fitness - w tym nową salę treningową. Jednocześnie siłownia zyskała nową jakość - większość sprzętu została wymieniona na nowoczesne, zaawansowane technologicznie urządzenia, które zapewniają znacznie wyższy komfort treningu.
Łącznie, w ramach nowych otwarć, przedłużeń umów i modernizacji, w HOMEPARK Janki zmiany objęły blisko 4 000 mkw. powierzchni najmu.
HOMEPARK Rawa - wygoda dla klientów i stabilność współpracy
W katowickim HOMEPARK Rawa w pierwszej połowie tego roku wprowadzono nowe udogodnienia dla klientów - na parkingu, na poziomie -1, zostały przygotowane specjalne, komfortowe miejsca postojowe, zlokalizowane tuż przy windzie prowadzącej bezpośrednio na pierwsze piętro, gdzie mieszczą się salony z branży wyposażenia wnętrz. Z udogodnień mogą korzystać także osoby poruszające się większymi, rodzinnymi pojazdami.
Marka Pan Materac, salon z wyposażeniem sypialni: szeroką gamą materacy, stylowych łóżek, komfortowych i medycznych poduszek, przedłużyła umowę najmu. Decyzja ta świadczy o stabilności obiektu i zaufaniu, jakim cieszy się on wśród najemców.
W HOMEPARK Rawa zmiany objęły blisko 360 mkw. powierzchni najmu. Zostały też uzupełnione dodatkowymi udogodnieniami dla klientów.
HOMEPARK Targówek - inwestycje i nowe otwarcia
HOMEPARK Targówek już wkrótce powita ponownie, po krótkiej przerwie, najemcę z branży sportowej, tj. markę Sports Direct. Obecnie prowadzone są prace remontowe na powierzchni nowego lokalu, który będzie miał ponad 3 000 mkw. Ta popularna brytyjska sieć sklepów sportowych jest jednym z największych sprzedawców odzieży, obuwia i akcesoriów wielu znanych i lubianych marek sportowych. Otwarcie sklepu dla klientów zaplanowane jest na sierpień br.
Z kolei marka Eurofirany, odświeżyła swoją przestrzeń oraz przedłużyła umowę najmu. Na przedłużenie umowy zdecydowała się również marka Pan Materac. Natomiast sklep z asortymentem dla zwierząt, Kakadu, został w obiekcie wymieniony na markę Aquael. Jednocześnie popularny klub sportowy Zdrofit w HOMEPARK Targówek zmodernizował swoje przestrzenie, tworząc nowe udogodnienia, zwłaszcza w głównych salach treningowych, w strefach szatni oraz częściach SPA. Wszystkie te decyzje stanowią o atrakcyjności obiektu oraz wskazują na jego silną pozycję w środowisku biznesowym.
W HOMEPARK Targówek zmiany objęły łącznie ponad 4 100 mkw. powierzchni handlowej.
HOMEPARK - sieć, która przyciąga
W sumie w czterech lokalizacjach HOMEPARK zagospodarowano ponad 13 200 mkw. To efekt wspólnych działań z najemcami: inwestycji, nowych otwarć, przedłużeń umów najmu i modernizacji lokali.
Obiekty HOMEPARK mają ugruntowaną i stabilną pozycję w segmencie wyposażenia wnętrz, ale również atrakcyjne lokalizacje - w największych aglomeracjach i popularnych destynacjach zakupowych. Łatwy dojazd, dobra widoczność oraz dostęp do głównych arterii komunikacyjnych sprawiają, że odwiedzają je zarówno mieszkańcy miast, jak i okolicznych miejscowości.
Sieć nieustannie rozwija swoją ofertę i inwestuje w atrakcyjne rozwiązania oraz tenant mix - otwierając nowe salony, modernizując przestrzenie i utrzymując długofalowe relacje z partnerami biznesowymi. To miejsca z wypracowaną renomą, lojalnością klientów i dobrą rozpoznawalnością.
***
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco - także sklepy z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo czy Aquael. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.8 miliarda euro zawiera ponad 60 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 3,100 sklepów. (www.pradera.com).
Za komercjalizację odpowiada zespół Pradera Management Poland, wspierany przez agencję doradczą Cushman & Wakefield.
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Nadesłał:
WartoZobaczyć
|