United PR agencją roku 2009 w Europie
Główna nagroda w międzynarodowym konkursie The International Business Awards przyznana została Agencji United PR przez czołowych przedstawicieli środowiska biznesowego.
United PR uhonorowano tytułem Agencji Roku 2009 w Europie (Public Relations Agency of the Year in Europe). Uroczystość wręczenia statuetek odbędzie się 25 września w Nowym Jorku. Oprócz przyznania tytułu „Agencja public relations roku w Europie" United PR otrzymała także dwa wyróżnienia w kategorii „Kampania komunikacyjna roku w Europie" - za kampanię start-upu Alior Banku oraz za „Wyprzedź raka" - pierwszą ogólnopolską kampanię zwiększenia świadomości raka jelita grubego.
The International Business Awards to jedyne na świecie nagrody przyznawane za najwybitniejsze osiągnięcia biznesowe w różnych dziedzinach działalności gospodarczej. Laureaci corocznych nagród International Business Awards wyłaniani są od 2003 roku. W skład kapituły przyznającej nagrody i wyróżnienia wchodzili między innymi: Donald Trump, a także Tony Robbins (znany amerykański trener i doradca) i Gary Hamel (czołowy światowy ekspert w zakresie tworzenia strategii biznesowych). Statuetki przyznawane są w ponad 40 kategoriach regionalnych i tematycznych. W tym roku do konkursu napłynęło ponad 1 700 zgłoszeń z ponad 30 krajów całego świata. Nagrody zostaną wręczone laureatom we wrześniu br. podczas uroczystej gali w Nowym Jorku.
Statuetka The International Business Awards jest drugą nagrodą przyznaną agencji w tym roku. Prowadzona przez United PR kampania „Wyprzedź raka" otrzymała główną nagrodę IPRA Golden World Awards 2009 w kategorii „Healthcare". Z kolei w grudniu ub.r. Agencja otrzymała główną nagrodę w europejskim konkursie European Excellence Awards 2008 w kategorii „Finanse" - za kampanię PR start-upu Alior Banku.
United PR prowadzi działalność od 1991 roku. Od października 1996 Agencja jest lokalnym partnerem międzynarodowej sieci Ketchum Worldwide, a od grudnia 2000 należy do Związku Firm Public Relations, którego jest współzałożycielem. Firma świadczy pełen zakres usług PR w ramach zintegrowanej komunikacji podmiotów i marek. Spektrum jej doświadczeń obejmuje pracę dla klientów reprezentujących zasadniczo wszystkie sektory gospodarki. Doświadczenia Agencji dotyczą także marketingu politycznego oraz sektora usług publicznych. Obecnie klientami United PR są m.in.: Alior Bank, IBM, Procter & Gamble, Genesys Telecommunications Laboratories, Centrum Development & Investments, Casinos Poland, Sikorsky Aircraft, Newell Rubbermaid, Fadesa Polnord Polska.
Nadesłał:
ap
|