Startuje nowa marka
Zapisy24.pl – nowa marka, startująca na polskim rynku e-commerce – będzie promowana w Internecie, mediach drukowanych oraz RTV. Właściciel platformy zapisy24.pl, firma TimeApps, powierzyła prowadzenie działań z zakresu public relations agencji KaMODUS PR.
Współpracę rozpoczęto od tegorocznych targów branżowych „Salon Wiosna 2009" (28.02-01.03.2009), na których system zapisy24.pl oficjalnie zadebiutował.
Jest to unikalna platforma internetowa dla branży usługowej. Umożliwia ona przyjmowanie w trybie on-line zapisów na wizyty u specjalistów. Pomaga nie tylko w prowadzeniu bieżącej obsługi klienta, ale także w planowaniu czasu pracy personelu.
System, który został opracowany z myślą o właścicielach i menadżerach firm usługowych, funkcjonuje już z powodzeniem w wielu krajach świata.
„W dobie internetu oczekiwania osób korzystających z usług zmieniają się dynamicznie. Klienci chcą samodzielnie wybierać sobie rodzaj usługi, termin, a nawet osobę, która ich będzie obsługiwać. Teraz wszystko stanie się możliwe dzięki prostej w obsłudze aplikacji" - mówi Jarosław Walczuk, wieloletni praktyk e-biznesu i systemów zarządzania klientami w Internecie, który jest ekspertem marki zapisy24.pl.
Agencja KaMODUS PR, która zajmuje się promocją debiutującej platformy, specjalizuje się w tworzeniu i organizowaniu skutecznych strategii oraz kampanii public relations. Działaniom zespołu towarzyszy hasło „Zyskuj z każdym słowem!", odzwierciedlające dbałość o potrzeby naszych Klientów.
Nadesłał:
ap
|