Start-up: nowy dział w Inwestycje.pl


Start-up: nowy dział w Inwestycje.pl
2009-03-10
Najnowszym działem w portalu Inwestycje.pl jest Start-up http://www.inwestycje.pl/start_up. Służy on młodym, dynamicznym firmom jako miejsce prezentacji ich działalności oraz jako platforma kontaktu z potencjalnymi inwestorami, chętnymi sfinansować ciekawe przedsięwzięcie.

W ten sposób portal wykorzystuje swój potencjał informacyjny, aby aktywnie wspierać rozwój przedsiębiorczości w Polsce.

Przeczytaj również:

Największym problemem pomysłów na biznes, które czekają w tzw. szufladzie na swoją kolej, są trudności z ich finansowaniem. Znalezienie inwestora jest kluczowe dla tego typu przedsięwzięć, które nazywamy start-upami, czyli młodymi, dynamicznymi firmami, które działają w Internecie i mają szanse osiągnięcia szybkiego sukcesu. Start-upy w ostatnich latach przyjmują najczęściej postać serwisów www, bądź innych przedsięwzięć internetowych. Pozyskanie inwestora jest w znacznej mierze warunkowane sposobem dotarcia do inwestora - czy to indywidualnego czy funduszu venture capital. - I tutaj właśnie sprawdza się polityka informacyjna Inwestycje.pl. Start-upy poszukują inwestorów na sfinansowanie swoich pomysłów, a inwestorzy ciekawych projektów, w które warto ulokować kapitał. Nasz nowy dział jest więc narzędziem - umożliwiającym wymianę informacji pomiędzy firmami i ich potencjalnymi inwestorami - mówi Anna Sołowska, redaktor naczelny Inwestycje.pl.

Młody polski biznes potrzebuje odpowiedniego zaplecza informacyjnego. W gospodarce powstaje wiele projektów, które mogą przerodzić się w bardzo opłacalne przedsięwzięcia, ale do ich realizacji potrzebne są środki finansowe, w tym pozyskanie kapitału zewnętrznego. - Wykorzystując ogromny potencjał naszego portalu (miesięcznie docieramy do 600 000 czytelników) młode start-upy mają szanse całkowicie za darmo dotrzeć do potencjalnych inwestorów, chcących zainwestować pieniądze w ciekawe projekty. Z kolei dla start-upów nowo powstały dział portalu to doskonałe miejsce wypromowania swojej oferty, dotarcia do kilkuset tysięcy czytelników miesięcznie, w tym potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. W naszym działaniu przejawiają się nasze cele jako medium informacyjnego, które wykorzystując swój potencjał, przyczynia się do rozwoju biznesu i przedsiębiorczości. - podsumowuje Monika Rygiel, Marketing and PR Specialist E-Financial S.A.

Zapraszamy do działu Start-up: http://www.inwestycje.pl/start_up



Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl