ŚNIEŻKA – ponownie marką wysokiej reputacji


ŚNIEŻKA – ponownie marką wysokiej reputacji
2008-07-08
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. po raz drugi uhonorowana została tytułem Marki Wysokiej Reputacji. Podobnie, jak w roku poprzednim, Śnieżka znalazła się w kategorii „Dom i Biuro”, w której zdobyła cztery na pięć możliwych gwiazdek.

Biorący udział w badaniu PremiumBrand 2008 konsumenci oraz przedstawiciele biznesu ocenili Śnieżkę pod kątem: zaufania i referencji dla marki, informacji w mediach, społecznego zaangażowania marki oraz postrzegania firmy jako pracodawcy. Dodatkowo, menadżerowie docenili reputację Śnieżki jako partnera biznesowego.  

Przeczytaj również:

 

 

PremiumBrand jest innowacyjnym i jedynym na polskim rynku badaniem reputacji polskich marek. Badanie przeprowadzone zostało na reprezentatywnej próbie Polaków oraz wśród przedstawicieli biznesu. Objęło dwie grupy marek: marki konsumenckie i marki biznesowe. Sondę przeprowadził renomowany instytut badawczy TNS OBOP, wyniki audytowała firma KPMG. Za realizację projektu od strony merytorycznej (metodologia, narzędzia, analizy) odpowiadał Dom Badawczy Maison.



Nadesłał:

p.wrona

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl