Plany E.Leclerc na rok 2013
Ruch E.Leclerc planuje nowe inwestycje i kontynuację działań rozpoczętych w ubiegłym roku. Wprowadzenie narzędzi ułatwiających dokonywanie zakupów, rozbudowa profilu Facebook oraz realizacja kampanii wizerunkowej i nowych projektów CSR to najważniejsze plany marki na 2013 rok.
Priorytetem dla ruchu jest kontynuowanie polityki szerokiego asortymentu i niskich cen. W każdej kategorii produktowej E.Leclerc oferuje klientom duży wybór marek, w tym również dwie własne - Eco Plus i Wiodącą Markę. Możliwość dostosowywania się do aktualnych oczekiwań konsumentów jest najmocniejszą stroną segmentu private label, który dalej będzie rozwijany.
E.Leclerc wyróżnia się na polskim rynku wysoką jakością obsługi przy utrzymaniu niskich cen. Aby budować lepsze relacje z klientem, wprowadzone zostaną nowe narzędzia ułatwiające dokonywanie zakupów w sklepach. Najtańszy koszyk produktów na stronie www, profilu Facebook oraz w gazetkach będzie prezentował ranking 15 najtańszych produktów dostępnych aktualnie w ofercie. Lista zakupów online już teraz umożliwia klientom tworzenie za pośrednictwem strony internetowej własnych list zakupów na podstawie aktualnych gazetek.
Dbałość o swoich klientów E.Leclerc łączy z zaangażowaniem w projekty na rzecz szerszej społeczności. Współpraca z UNICEF i Mennicą Polską w ramach ogólnopolskiej akcji „Reszta w Twoich Rękach" w 2012 roku zaowocowała zebraniem prawie 300 tysięcy złotych na cele charytatywne. Informacje podsumowujące trzecią edycję projektu ukażą się w sklepach oraz na stronie www. W 2013 roku strategia CSR zostanie poszerzona o nowe działania.
Pomimo wyraźnego spowolnienia gospodarki E.Leclerc ciągle się rozwija. W trzecim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie Galerii Amber w Kaliszu, w której powstanie nowy hipermarket sieci o powierzchni 5500 metrów kwadratowych. Będzie to 41 placówka E.Leclerc w Polsce. W 2013 roku sieć planuje również rozpoczęcie realizacji nowego projektu handlowego w Szczecinie.
Nadesłał:
p.wrona
|