Paul Barber, prezes PROPHIX Software w Polsce
„CPM - zarządzanie wydajnością kluczową inwestycją w czasach ekonomicznej niepewności” Paul Barber będzie honorowym gościem biznesowego lunchu „Zarządzanie wydajnością przedsiębiorstw jako kluczowa inwestycja w czasach ekonomicznej niepewności”.
Spotkanie z udziałem przedstawicieli pomorskiego biznesu, Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz Polsko-Kanadyjskiej Izby Gospodarczej, organizuje Solemis Group SA, przedstawiciel PROPHIX Software w Polsce. Spotkanie odbędzie się na początku maja br. w Gdyni – więcej na www.solemis.com
Celem spotkania jest uzmysłowienie prezesom i dyrektorom, że kluczowym elementem powodzenia - w dobie nieprzewidywalnej sytuacji rynkowej - jest podejmowanie decyzji na podstawie analizy aktualnego stanu przedsiębiorstwa. Niezbędne są do tego, łatwe w użytkowaniu i implementacji, narzędzia agregujące i analizujące gromadzone w firmach dane.
Głównym punktem spotkania i wprowadzeniem do dyskusji będzie wystąpienie Paula Barbera, prezentujące znaczenie zarządzania wydajnością przedsiębiorstw (CPM) szczególnie w czasach ekonomicznej niepewności. Kanwą tego wystąpienia będzie prezentacja przygotowana przez Paula Barbera wspólnie z analitykami Gartner Group, po raz pierwszy zaprezentowana niedawno na konferencji w Toronto.
„Przedsiębiorstwa stosujące CPM mogą znacznie szybciej i skuteczniej reagować na zmieniające się warunki rynkowe. CPM zapewnia wgląd we wszystkie rodzaje biznesowej działalności firmy i pozwala ocenić gdzie są możliwości usprawnienia efektywności działania” wyjaśnia Paul Barber, prezes PROPHIX Software. “Taki wgląd w aktualną działalność firmy ma kluczowe znaczenie szczególnie w trudnych warunkach rynkowych jakich teraz doświadczamy”. „Nie ma najmniejszej wątpliwości, że w trudnych czasach managerowie firm nie tylko nie mogą oszczędzać ale powinni wręcz inwestować w narzędzia umożliwiające im agregowanie i analizowanie danych niezbędnych do podejmowania, często ryzykownych decyzji”, mówi Ryszard Sadowski, prezes Solemis Group. „Brutalnie mówiąc, manager bez takich narzędzi jest jak pijany saper biegający z zawiązanymi oczami po polu minowym, jakim jest rynek.”
Prezentacja zatytułowana „Corporate Performance Management: Navigating an Uncertain Economy” prowadzona wspólnie przez Nigela Raynera, v-ce prezesa Gartner Research i Paula Barbera, Prophix, dostępna jest on line: www.prophix.com/resources/podcasts/gartner2009.html .
CPM według Gartner Research
CPM (Corporate Performance Management CPM) czyli zarządzanie efektywnością (wydajnością) przedsiębiorstw obejmuje według Gartner Group takie procesy jak: budowa strategii, budżetowanie i planowanie oraz techniki je wspierające – w tym zrównoważona karta wyników (balanced scorecard) i zarządzanie oparte o wartość przedsiębiorstwa (value-based management).CPM obejmuje także analizę realizacji wykonania budżetów i przyjętych celów strategicznych. W skład CPM wchodzą również aplikacje ratortowe i analityczne przeznaczone dla działów finansowych oraz managerów średniego i najwyższego szczebla podejmujących decyzje mające skutki finansowe.
Paul Barber, prezes PROPHIX Software
Paul Barber, prezes PROPHIX Software ukończył studia matematyczne na Cambridge University i MBA na University of Western Ontario. Od ponad dwudziestu lat związany jest z branżą IT specjalizując się w zakresie systemów wspierających podejmowanie decyzji (Decision Support Systems) oraz systemów do planowania i dostarczania informacji dla managerów różnego szczebla (Executive Information Systems and Planning Systems). W trakcie kariery zawodowej Paul Barber zdobył również ogromne doświadczenie w sprzedaży oprogramowania, marketingu, aplikacji oraz zarządzania.
PROPHIX Software www.prophix.com
PROPHIX Software jest liderem w dostarczaniu rozwiązań wspomagających zarządzanie efektywnością biznesu (CPM) włączając w to budżetowanie, planowanie, raportowanie, konsolidowanie, zarządzanie personelem oraz inne funkcje analityczne. PROPHIX Software zdobył wśród klientów reputację firmy dostarczającej rozwiązania o bardzo konkretnej wartości funkcjonalnej a jednocześnie gwarantujące doskonały zwrot kosztów inwestycji (ROI), a dodatkowo o niewielkich kosztach użytkowania (TCO).
Solemis Group S.A. www.solemis.com
Solemis Group S.A. jest wiodącym dostawcą zaawansowanych rozwiązań biznesowych obecnym w Polsce od 1986 roku.
Ofertę firmy stanowią specjalistyczne produkty uzupełniające istotne luki w klasycznych systemach ERP/CRM. Aktualnie w ofercie firmy znajdują się dwa światowej klasy produkty należące do tej klasy rozwiązań: PROPHIX i TARGIT. Kanadyjski system PROPHIX jest aplikacją finansową używaną przez tysiące osób na całym świecie do budżetowania, prognozowania, raportowania i analiz. Duńskie oprogramowanie TARGIT to rozwiązanie z obszaru Business Intelligence umożliwiające decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie.
Od 2005 roku Solemis Group S.A. jest jedynym przedstawicielem w Polsce producentów systemów PROPHIX i TARGIT oraz twórcą polskich wersji tych systemów.
SOLEMIS Group jest również aktywnym popularyzatorem wiedzy na temat controllingu i budżetowania, współpracującym z wybitnymi ekspertami renomowanych szkół controllingu: Nord Controllingi ODiTK.
Solemis Group jako jedyna firma w Polsce świadczy outsourcing usług IT dla Microsoft w zakresie oprogramowania ERP – Microsoft Dynamics GP (Business Solutions Great Plains). W ofercie firmy znajdują się także rozszerzenia funkcjonalne do systemu Microsoft Dynamics GP (MBS Great Plains) oraz system finansowo-księgowy dla małych firm SM-BOSS.
Realizując konsekwentnie swoją misję: „Współpracować z Partnerami i Klientami w osiąganiu sukcesów”,
Solemis Group SA planuje sukcesywnie wprowadzać na rynek nowe, coraz bardziej zaawansowane produkty, spełniające wysokie wymagania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem bardzo wąskich, wysokospecjalizowanych rynków.
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341 lok. 281 A, 03-822 WarszawaZbigniew Blewoński, tel. 22 698-70-78; mobile: (+48) 501-772-619, e-mail: zbigniew.blewonski@indalo.pl