Odświeżone doświadczenia zakupowe dzięki aplikacji mobilnej MediaMarkt
MediaMarkt znacząco inwestuje w ewolucję swoich platform e-commerce. Pod koniec stycznia marka zaprezentowała swój nowy sklep internetowy, a 15 lutego uruchomiła aplikację mobilną, ustanawiając nowy standard branżowy w zakresie zorientowanych na klienta doświadczeń online.
Wprowadzenie aplikacji MediaMarkt wyróżnia się jako kluczowy krok w strategii omnichannel firmy, z głównym naciskiem na poszerzenie bazy klientów. Niezależnie od tego, czy klienci preferują wizyty w sklepie, przeglądanie stron internetowych, czy szybkie transakcje za pośrednictwem wygodnej aplikacji, MediaMarkt stara się zaspokoić różnorodne preferencje.
Zakupy nigdy nie były tak łatwe
Aplikacja mobilna MediaMarkt, dostępna do pobrania w AppStore, Google Play Store i Huawei App Gallery od 15 lutego, jest świadectwem innowacyjnego podejścia marki, przewyższającego konkurencję. Aplikacja oferuje szybkie i wygodne zakupy, zgodnie z zobowiązaniem sieci do dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów.
Jestem dumna z naszego zespołu, który pracował sumiennie, aby mieć pewność, że każdy szczegół jest dopracowany – mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Saturn Polska, podkreślając jednocześnie, że dostosowane funkcje aplikacji zaprojektowane są z myślą o szybszych i łatwiejszych zakupach dokonywanych przez klientów MediaMarkt.
Bliżej klientów
MediaMarkt stawia na wygodę klientów, pomagając im w podejmowaniu decyzji zakupowych poprzez optymalizację zakupów online. Nowy sklep internetowy jest zgodny z najnowszymi standardami europejskimi, ponieważ czerpie inspirację z udanych platform w krajach takich jak Niemcy i Holandia. Jego szybkość i intuicyjność sprawiają, że podróż zakupowa jest płynniejsza, zwłaszcza w wersji mobilnej. Aby odkryć najlepsze funkcje, zachęcamy użytkowników do odwiedzenia strony internetowej MediaMarkt lub pobrania aplikacji mobilnej.
Nadesłał:
KD
|