Nowi członkowie i zmiany kadrowe w IAB Polska


Nowi członkowie i zmiany kadrowe w IAB Polska
2009-03-09
Podczas nadzwyczajnego posiedzenia Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przyjęto uchwały w kilku znaczących dla organizacji sprawach. W poczet członków zwyczajnych została przyjęta spółka Gemius S.A.

Doszło również do kilku zmian kadrowych we władzach Związku. Przewodniczącym Rady Nadzorczej został wybrany Michał Tober, a Piotr Kowalczyk objął funkcję Prezesa Zarządu IAB Polska. Nowym członkiem Zarządu został Maciej Wicha.

Przeczytaj również:

Od początku 2009 roku do IAB przystąpiło również 15 członków nadzwyczajnych. Są to firmy: AdOcean, BB elements, BuzzMedia, Smart Adserver, BloMedia, Artegence, NetArt, Momint, G+J Polska, DiGi Media Store, PanMediaWestern, Dialogix, Implix, Positive Power i Making Waves. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 90 firm.

Interactive Advertising Bureau Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się wydawcy internetowi, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, agencje SEM, firmy e-mail marketingowe, afiliacyjne oraz dostawcy różnych usług dla klientów branży internetowej.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać firmom, świadczącym te usługi.



Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl