Konferencja biznesowa Zepter w Monte Carlo
Podczas gdy światowa gospodarka zwalnia tempo, Zepter poszerza swoje portfolio produktowe i zdobywa kolejne rynki. Wprowadza luksusowe produkty i tworzy nowe miejsca pracy.
O tym rozmawiano podczas Międzynarodowej Biznesowej Konferencji firmy Zepter, zatytułowanej „Zepter - Złoty Wiek", która odbyła się w dniach 07-10.03.2009r. w Monte Carlo.
Międzynarodowa konferencja w Monte Carlo skupiła w jednym miejscu najwyższej rangi managerów związanych z firmą Zepter z całego świata i stała się okazją do omówienia zagadnień związanych z działalnością firmy, wymiany informacji i doświadczeń. Do Monaco przybyło ponad tysiąc pracowników z 40 krajów, by uczestniczyć w corocznej konwencji Zeptera. Wydarzenie to stało się okazją do zaprezentowania najnowszej kolekcji produktów Zepter z grupy: Zepter Home Art, Zepter Medical i Zepter Home Care.
W portfolio Zepter Home Care pojawiło się nowe wielofunkcyjne urządzenie czyszczące, Tuttoluxo 6S. Przedstawiono zalety Bioptron Light Therapy, urządzenia medycznego marki Zepter Medical. W ramach grupy produktów Zepter Home Art zaprezentowano nową kolekcję porcelany, szklanek oraz kieliszków. Zostały także pokazane najnowsze osiągnięcia w dziedzinie kosmetyków.
Na uwagę zasługuje również konferencja prasowa, podczas której dziennikarze z różnych krajów mieli okazję zadać pytania związane z funkcjonowaniem firmy Zepter w dobie kryzysu ekonomicznego oraz wprowadzeniem nowych produktów luksusowych.
W konferencji prasowej uczestniczyli Brand Managerowie nowych produktów, sportowcy i jednocześnie ambasadorzy firmy czyli Mistrz Formuły 1 Guido Cappellini oraz lekkoatleta Siergiej Bubka. Gościem specjalnym konferencji był założyciel i Prezes firmy Zepter - Philip Zepter - Kryzys ekonomiczny to wyzwanie także dla Zeptera. Dla sektora sprzedaży bezpośredniej kryzys ekonomiczny jest łaskawy. Każdy z nas musi dawać z siebie 100 % wydajności, 99 % oznacza porażkę. Jest to sposób na osiągnięcie doskonałych wyników sprzedaży w tej sytuacji - akcentował Philip Zepter, Prezes Zepter International.
Firma Zepter zapewniła uczestnikom niezapomniane wrażenia. Podczas wieczornych gali występowały najsławniejsze gwiazdy show-biznesu, m.in. niezapomniany koncert dał Goran Bregović.
Grupa Zepter
Zepter International produkuje, sprzedaje i dystrybuuje na całym świecie ekskluzywne towary w drodze sprzedaży bezpośredniej, dzięki siłom sprzedaży składającym się z ponad 120 000 konsultantów, a także za pomocą sklepów detalicznych. Dzięki tej koncepcji, Zepter dąży do tego, aby wpłynąć na styl życia ludzi na całym świecie i stać się ważnym elementem ich codziennego życia. W przeciągu ostatnich dziesięcioleci Zepter stał się korporacją na skalę światową, która działa w ponad 40 krajach na wszystkich kontynentach. Szeroki asortyment produktów Zeptera składa się z:
- produktów medycznych- Zepter Medical,
- kosmetycznych- Zepter Cosmetics,
- akcesoriów luksusowych tj. zegarki, biżuteria oraz materiały piśmiennicze,
- zestawów naczyń kuchennych, którymi Zepter podbił świat i który umożliwia gotowanie bez wody
i soli oraz smażenie bez tłuszczu, - Vacsy - systemu próżniowego do przechowywania świeżej i gotowanej żywności,
- Home Care - systemów czyszczących dla gospodarstw domowych.
Zepter na świecie
Wszystkie produkty Zeptera łączy ten sam wysoki standard i jakość wykonania. Produkty Zeptera produkowane są w 7 fabrykach Zeptera w Niemczech, Włoszech i Szwajcarii przy użyciu najnowszych technologii. Pomimo, że Zepter kładzie nacisk na prezentowanie swoich produktów osobiście w drodze sprzedaży bezpośredniej, to również posiada wiele sklepów usytuowanych na najlepszych ulicach największych miast takich jak Ateny, Barcelona, Belgrad, Budapeszt, Chicago, Monte Carlo, Moskwa, Monachium, Paryż, Praga, Vancouver, Warszawa, Kijów i Zagrzeb.
Misja Zeptera
Sukces Zeptera to nie tylko innowacyjne produkty, ale także odpowiednio zmotywowane siły sprzedaży. W prezentacjach Zeptera, uczestniczy ponad 60 000 000 ludzi rocznie. Dotychczas sprzedano ponad 600,000,000 produktów. Zepter posiada ponad 300 000 m2 powierzchni biurowej na całym świecie. Ponad 65 000 000 usatysfakcjonowanych użytkowników produktów Zeptera stanowi dowód, że marka firmy jest synonimem jakości, stylu i nieprzemijającej wartości.
Nadesłał:
ap
|