Klienci drugi rok z rzędu uznali EFL za Firmę Przyjazną Klientowi
Europejski Fundusz Leasingowy dzięki uznaniu swoich klientów, został laureatem konkursu Firma Przyjazna Klientowi. Uroczystość wręczenia certyfikatów, odbyła się 21 maja 2012 w Hotelu Marriott.
Certyfikat w imieniu spółki odebrał Krzysztof Ziomek - Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii EFL.
Metodologia badania pozwala na sprawdzenie poziomu jakości obsługi i satysfakcji zarówno przez samych klientów jak też profesjonalnych audytorów. Badanie klientów realizowane jest za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza, który sprawdza ogólne zadowolenie klientów, prawdopodobieństwo rekomendacji, jakość usług, przejrzystość oferty oraz jakość informacji na temat usług. Dodatkowo audytorzy sprawdzają jakość obsługi telefonicznej oraz obsługi bezpośredniej przy wykorzystaniu takich narzędzi badawczych jak mystery calling i mystery client. Ocenie poddane są także elektroniczne kanały komunikacji firmy z klientami.
Bardzo istotny z punktu widzenia obsługi jest raport z rekomendacjami, który firma otrzymuje po zakończeniu badania. Opracowane wytyczne wskazują obszary, w których podmiot jest dobrze oceniany przez klientów oraz pola w których wskazane jest podjęcie działań naprawczych.
Otrzymanie certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest szczególnie ważne nie tylko dla pionu obsługi klienta, ale dla całej spółki skupionej na potrzebach klienta oraz świadczeniu usług na najwyższym poziomie. Te elementy na trwałe wpisały się w naszą strategię, którą konsekwentnie realizujemy. Nagroda przyznana drugi raz z rzędu wskazuje, że Europejski Fundusz Leasingowy utrzymuje obsługę klientów na bardzo dobrym poziomie. Szczególnie dobrze zostały ocenione: jakość naszych usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Te elementy są niezwykle ważne we współpracy B2B, więc daje nam to podwójną satysfakcję. Dziękuję wszystkim klientom firmy za to wyróżnienie i zaufanie. Chciałbym zapewnić, że znak Firmy Przyjaznej Klientowi to dla nas nie tylko nagroda, a również zobowiązanie do utrzymywania i rozwijania jakości świadczonych usług - powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii w EFL.
Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Celem programu certyfikującego jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
***
Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Firma aktywnie wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. W myśl hasła „Więcej przestrzeni dla przedsiębiorczych", konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu i dba o zaspokojenie potrzeb swoich klientów. Pomaga w prowadzeniu firmy i jest w stanie zapewnić wsparcie również w sytuacjach problemowych. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie stabilność finansową i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL od ponad 20 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firma została wyróżniona m.in. tytułami Firmy Przyjaznej Klientowi, Firmy Wysokiej Reputacji, Perły Polskiej Gospodarki i Najlepszego Partnera w Biznesie. Już ponad 230 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl
Grupa Credit Agricole SA debiutowała na polskim rynku finansowym w 2001 roku. Oferuje swoim klientom szeroką gamę rozwiązań finansowych w zakresie produktów bankowych, leasingowych, ubezpieczeniowych i factoringowych. W skład grupy wchodzą między innymi Credit Agricole Bank Polska (dawny Lukas Bank), Grupa Europejskiego Funduszu Leasingowego (EFL, Carefleet, EFL Finance, EFL Service, Credit Agricole Commercial Finance Polska SA, a także Credit Agricole Corporate and Investment Bank Oddział w Polsce SA oraz Credit Agricole Ubezpieczenia na Życie SA Więcej o Grupie CA Polska na www.ca-polska.com
Nadesłał:
MCConsultants
|