Headlines Porter Novelli dla La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique
Agencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z liderem dermokosmetyków, La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, w ramach kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”.
Celem projektu jest poszerzenie wiedzy Polaków na temat czerniaka i zachęcenie do systematycznej profilaktyki.
Zadaniem Agencji było stworzenie nowej koncepcji dla realizowanego od 5 lat programu Euromelanoma Day. Partnerem akcji jest Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.
- Podjęliśmy współpracę z agencją Headlines Porter Novelli, ponieważ posiada bogate doświadczenie w projektowaniu kampanii profilaktyki nowotworowej. Liczymy, że nasza akcja „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem" przyczyni się do zwiększenia świadomości społecznej na temat nowotworów skóry i zachęci Polaków do regularnych badań, gdyż czerniak złośliwy zdiagnozowany odpowiednio wcześnie jest w 90-proc. wyleczalny - mówi Dorota Czekaj, Dyrektor marki La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique.
Istotnym elementem kampanii będzie nowa strona internetowa www.badajznamiona.pl, na której będzie można dowiedzieć się więcej o profilaktyce czerniaka oraz wyszukać dane teleadresowe gabinetów i klinik dermatologicznych biorących udział w akcji, w których będzie można bezpłatnie przebadać znamiona w ogólnopolski Dzień Walki z Czerniakiem, tj. 27 kwietnia.
Do portfolio projektów agencji Headlines Porter Novelli należy m.in. kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy". Najważniejszym rezultatem tej akcji jest wzrost świadomości na temat choroby i wirusa HPV. Problem, który wcześniej nie był nigdy komunikowany w Polsce, przestał być tematem tabu wśród społeczeństwa - aż 97-proc. Polaków wie, czym jest rak szyjki macicy, a tysiące polskich kobiet wykonało badania profilaktyczne.
Nadesłał:
ap
|