Grunenthal wybiera On Board PR
Grunenthal, światowy lider w produkcji leków zwalczających ból powierzył On Board PR prowadzenie ogólnopolskiego programu skutecznej kontroli bólu – Ulga w bólu.
Firma Grunenthal podpisała z On Board PR umowę dotyczącą realizacji działań public realtions związanych z edukacją i popularyzacją dobrych praktyk w leczeniu bólu przewlekłego. W ramach umowy On Board PR jest odpowiedzialna za projekt i poprowadzenie ogólnopolskiego programu skutecznej kontroli bólu – Ulga w bólu. Program rozpoczyna się w lipcu b.r. i potrwa do końca 2008 roku. Planowane działania obejmą m.in. badania społeczne, akcje edukacyjne oraz bezpośrednią pomoc dla osób cierpiących z powodu przewlekłego bólu.
Program prowadzi dział Corporate On Board PR kierowany przez Iwonę Kubicz. Managerem projektu jest Katarzyna Szczypek.
Grunenthal jest firmą farmaceutyczną, powstałą w 1946 roku. Specjalizuje się w badaniach i produkcji leków zwalczających ból. W ponad 80 krajach na całym świecie firma zatrudnia blisko 5000 osób. W Polsce Grunenthal jest obecny od 2002 roku.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Nadesłał:
nkilen
|