dotPR dla Grupy Fresh


2009-06-16
Agencja dotPR rozpoczęła działania dla Grupy Fresh. Zadaniem dotPR jest kształtowanie wizerunku firm wchodzących w skład Grupy zarówno w tradycyjnych, jak i tzw. nowych mediach.

Umowa przewiduje działania na rzecz dwóch podmiotów: agencji eventowej Show Service oraz firmy Fresh Brand Design, która zajmuje się strategicznym zarządzaniem marką i budowaniem kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej. W ramach współpracy z klientem dotPR, poza kształtowaniem relacji z mediami, odpowiada także za wykorzystanie w komunikacji kanałów takich jak serwisy społecznościowe i mikroblogi oraz za budowanie widoczności Grupy w Internecie.

Przeczytaj również:

- O wyborze agencji dotPR zadecydowała doskonała orientacja jej pracowników w środowisku nowych mediów – mówi Adam Michańków z Fresh Brand Design. – Chcemy wykorzystywać nowoczesne kanały komunikacji. Zależy nam na widoczności naszych projektów w sieci. Dlatego też szukaliśmy specjalistów z dziedziny ePR – dodaje.

Agencja Fresh Brand Design Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Fresh. Zajmuje się strategicznym zarządzaniem marką i budowaniem kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej.

Agencja Show Service Events Marketing to firma funkcjonująca na rynku eventowym już od 1993 roku. Specjalizuje się w realizacji niestandardowych przedsięwzięć niezależnie od skali wydarzenia. Od 2008 roku firma wchodzi w skład Grupy Fresh obsługując m.in. Ikea Polska, Wrigley, MTP, Schur Flexible Poland, Rehau, MediaExpert, Neptis, Urząd Marszałkowski.



Nadesłał:

dotpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl