Divante dzieli się wiedzą
Divante rozpoczyna wrzesień od dostarczenia na rynek sporej dawki wiedzy.
Pierwszą z publikacji firmy jest wydana przez Helion książka Usability w e-Biznesie. Już po drugim tygodniu sprzedaży trafiła na listę bestsellerów Wydawnictwa Helion. Obecnie zajmuje 4 miejsce. Książka dotyczy praktycznego wykorzystania usability jako narzędzia zwiększenia efektywności eBiznesu.
Zawiera przykłady i historie z polskich firm. Wiedzą w książce dzielą się przedstawiciele firm takich jak: Militaria.pl, Ceneo.pl, Merlin.pl, Travelplanet.pl, Nexto.pl, Nokaut.pl, Money.pl, Nivea, Google Polska i wielu innych.
Drugą publikacją jest wydany wspólnie z Nexto.pl Audiobook Jak wdrożyć wiki w firmie. Audiobook adresowany jest do wszystkich menadżerów, którzy chcą skutecznie organizować współpracę grupową. Publikacja jest bezpłatna. Format Audiobooka pozwala na zapoznanie się z treścią publikacji w dogodnym dla odbiorcy czasie.
Divante zapowiada ukazanie się niebawem kolejnych publikacji, które aktualnie powstają we współpracy z partnerami firmy.
Nadesłał:
ap
|