Aastra ogłasza doskonałe wyniki
Aastra ogłasza doskonałe wyniki za rok 2008 i zyskuje pozycję jednego z trzech największych graczy na rynku EMEA w 2008 r.
Aastra Technologies Limited, globalny producent rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, ogłosiła doskonałe wyniki finansowe za rok 2008. Firma umocniła swoją pozycję w czołowej trójce dostawców na rynku EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). W Polsce w czwartym kwartale sprzedaż wzrosła o 88% w porównaniu do kwartału poprzedniego.
Kilka dni temu Aastra Technologies Limited opublikowała niezaudytowane wyniki finansowe za czwarty kwartał oraz cały rok, zakończony 31 grudnia, 2008r. Czwarty kwartał 2008 roku to 43 kwartał z rzędu, w którym firma osiągnęła zysk co niezbicie świadczy o jej stabilnej sytuacji finansowej nawet w trudnych czasach. Wyniki firmy odpowiadają jej wiodącej pozycji na następujących europejskich rynkach:
- pierwsze miejsce pod względem dostarczonych linii w Belgii, Hiszpanii, Szwecji oraz Szwajcarii
- drugie miejsce we Francji oraz Niemczech
Według raportu niezależnego ośrodka badawczego Canalys, Aastra zajmuje trzecią pozycję wśród dostawców na rynkach EMEA w 2008 roku. Wyniki z czwartego kwartału ub.r. dały firmie drugie miejsce wśród rynkowych graczy[1]. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce Aastra również osiągnęła bardzo dobre wyniki. W ostatnim kwartale 2008 r. firma zwiększyła liczbę dostarczonych linii o 88% w porównaniu do kwartału poprzedzającego. W segmencie obejmującym do 100 linii, Aastra osiągnęła wzrost na poziome 6%, podczas gdy w sektorze powyżej 100 linii wynik ten został zwiększony niemal trzykrotnie. Wyniki te plasują Aastrę na drugim miejscu wśród dostawców rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw. Wzmocnienie pozycji na polskim rynku jest efektem przejęcia działu Business Communication firmy Ericsson, które miało miejsce wiosną 2008 r.
- Nasi klienci i partnerzy biznesowi bardzo pozytywnie odnoszą się do wprowadzanych przez nas rozwiązań i doceniają silną pozycję finansową Aastry – przyznaje Frederic Boone, Dyrektor Generalny Aastra w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.
- Nawet w trudnych warunkach ekonomicznych Aastra zwiększyła dochód oraz po raz 43. zakończyła kwartał zyskiem. Finansowa dyscyplina, jaką sobie narzucamy daje gwarancję, że możemy być stabilnym i długoterminowym partnerem dla naszych obecnych i potencjalnych klientów.
O Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.
Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com
Kontakt dla prasy: Monday PRMagdalena SkarżyńskaTel. +48 22 48 78 421magdalena.skarzynska@mondaypr.pl
Nadesłał:
Mondaypr
|