Artykuły prasowe
Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
W najnowszym (1_2/2020) wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta prezentujemy m.in. najnowsze informacje dotyczące wydarzeń związanych z telemarketingiem i obsługą klienta, które będą miały miejsce w 2020 roku.
Nowy szef TechFM w SPIE Building Solutions
Od 1 marca 2020 roku Mariusz Kisiel obejmie stanowisko Dyrektora Operacyjnego działu TechFM w SPIE Building Solutions.
Płatności kartą
Jak podają wyniki badań przeprowadzone przez Visa Europe, prawie połowa polskich konsumentów – 47%, deklaruje, że wolałaby robić zakupy w firmie przyjmującej płatność kartą, niż w miejscu, gdzie takiej możliwości nie ma.
PRAWA I OBOWIĄZKI PODATNIKA związane z kasami fiskalnymi
w 4 punktach z ELEX www.elex.pl
Magazyn ADR
W Poznaniu, Seifert Polska oddaje właśnie do dyspozycji producentów towarów ADR – specjalistyczną, zregalizowaną powierzchnię magazynową
Kasa fiskalna ONLINE w gastronomii w 2020r.
Przedsiębiorcy, którzy świadczą usługi związane z szeroko pojętym wyżywieniem (zarówno w placówkach stacjonarnych, jak i działalność cateringowa) muszą mieć kasę fiskalną niezależnie od wysokości obrotu czy sposobu zapłaty. Od 1 lipca 2020r. będą oni zobowiązani do posiadania kasy fiskalnej online.
Serenada i Krokus wprowadzają działania przeciwko koronawirusowi
W odpowiedzi na zagrożenie pojawienia się koronawirusa w Polsce, Serenada i Krokus wdrażają na swoim terenie działania mające na celu przeciwdziałanie ewentualnemu przenoszeniu się wirusa. Są to przede wszystkim prace dezynfekcyjne oraz wewnętrzna akcja informacyjna.
Emerytura z ZUS może nie wystarczyć
W przeprowadzonym przez Esaliens TFI badaniu „Barometr emerytalny 2019” ponad połowa respondentów (50,79%) stwierdziła, że emerytura z ZUS będzie zbyt niska, a zaledwie 3,77% uznało, że będzie wystarczająca.
Kuehne + Nagel z sukcesem kończy 2019 rok
W poprzednim roku obrachunkowym Grupa Kuehne + Nagel po raz kolejny odnotowała znaczną poprawę wyników finansowych.
Media Expert: Kurs na 500 elektromarketów
Nowe otwarcia elektromarketów w Chełmnie, Parczewie, Jaworze i Piastowie. Otwarcia po rewitalizacji w Poznaniu, Aleksandrowie Kujawskim, Mińsku Mazowieckim, Płocku, Starogardzie Gdańskim, Głogowie, Bydgoszczy, Łobezu, podwarszawskich Markach i Wyszkowie.
Liderzy przyszłości uczyli się zarządzać globalną firmą w ramach Procter & Gamble CEO Challenge
Studenci z Polski i krajów bałtyckich mieli okazję przekonać się, że zarządzanie firmą docierającą każdego dnia do blisko 5 miliardów konsumentów to ogromne wyzwanie, ale i satysfakcja.
CZEGO TAK NAPRAWDĘ POTRZEBUJĄ PRACOWNICY?
O najlepszych sposobach angażowania i motywowania pracowników napisano już wiele. Kolejne teorie powielane są na konferencjach branżowych, w internecie oraz podczas rozmów w biurach.
Do jakiej kwoty kupujemy mieszkania
Jaką najwyższą kwotę przeznacza większość kupujących na zakup mieszkań w poszczególnych miastach? Jakie lokale są najczęściej wybierane? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl
W Polsce największa od siedmiu lat liczba niewypłacalności firm produkcyjnych
Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację firm w Polsce pod względem niewypłacalności.
SoftBlue stawia na fotowoltaikę
SoftBlue, notowana na NewConnect innowacyjna spółka komercjalizująca badania i projekty naukowe, będzie realizować nowy profil działań w ramach swojej spółki SoftBlue Mobility.
Tylko 16,5% Polaków pracuje bez stresu wynikającego z presji czasu
Jedynie 2,7 mln osób z 16,48 mln pracujących nie odczuwa stresu wynikającego z presji czasu w pracy. Ich liczba się zmniejsza. Jeszcze kilka lata temu było ich ponad 5 mln. Funkcjonowanie w ciągłym stresie prowadzi do wielu poważnych, przewlekłych schorzeń, które mogą skutkować zawałem lub udarem.
PGE Obrót po raz kolejny z godłem "Firma Przyjazna Klientowi"
PGE Obrót z Grupy Kapitałowej PGE, zajmująca się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, została uhonorowana godłem „Firma Przyjazna Klientowi”.
Saloniki Kolportera z wyższym obrotem
O blisko 8 proc. wzrosły w 2019 roku średnie obroty saloniku Kolportera, w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. W porównaniu z rokiem 2017 to już wzrost o ok. 17 procent.
Kolejne szkolenie Związku Polskie Okna i Drzwi dla nauczycieli zawodu "monter stolarki"
Związek Polskie Okna i Drzwi startuje z kolejną edycję szkoleń dla nauczycieli zawodu „monter stolarki”.
Klimas Wkręt-met rozwija eksport do Indii
Firma Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań z 30-letnim doświadczeniem, dynamicznie rozwija sprzedaż swoich wyrobów w Indiach. W ostatnim czasie firma uruchomiła w tym kraju 9 punktów dystrybucyjnych i planuje kolejne otwarcia.
Kolejne szkolenie Związku Polskie Okna i Drzwi dla nauczycieli zawodu „monter stolarki”
Związek Polskie Okna i Drzwi startuje z kolejną edycję szkoleń dla nauczycieli zawodu „monter stolarki”. Pierwsze w tym roku warsztaty odbędę się w centrum szkoleniowym marki Krispol we Wrześni już 5-6 marca.
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej po angielsku?
Umiędzynarodowienie rynku pracy w ostatnich kilkunastu latach sprawiło, że znajomość języka angielskiego przestała być dodatkowym atutem, a stała się koniecznością.
Ponad połowa klientów napotkała problemy techniczne przy kasie
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Najważniejszym aspektem programów lojalnościowych dla konsumentów jest możliwość zarabiania na wszelkich zakupach.
Stowarzyszenie DAFA rekomenduje firmę Klimas Wkręt-met
Firma Klimas Wkręt-met znalazła się w gronie firm certyfikowanych przez Stowarzyszenie Wykonawców Dachów Płaskich i Fasad w 2020 r. To ważna informacja dla rynku, potwierdzająca rzetelność biznesową firmy.
Program lojalnościowy – sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klientów
Programy lojalnościowe z roku na rok przechodzą prawdziwą rewolucję. Wszystko za sprawą zachodzących zmian w potrzebach Uczestników, trendach w robieniu zakupów, czy też nowych technologiach cyfrowych, które sprawiają, że lojalność w biznesie staje się dla marek coraz bardziej opłacalna.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
Niższe stopy procentowe oznaczają nowe wyzwania dla płynności i planowania finansowego firm
Listopadowa decyzja Rady Polityki Pieniężnej o obniżeniu stóp procentowych Narodowego Banku Polskiego o 25 punktów bazowych była zgodna z oczekiwaniami rynku i analityków. Główna stopa referencyjna spadła do 4,25%, co wpisuje się w trwający od kilku miesięcy cykl łagodzenia polityki pieniężnej.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001