Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?


Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
2020-03-02
W najnowszym (1_2/2020) wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta prezentujemy m.in. najnowsze informacje dotyczące wydarzeń związanych z telemarketingiem i obsługą klienta, które będą miały miejsce w 2020 roku.

W najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta  omawiamy m.in. tematykę związaną z badaniami i raportami rynkowymi w obszarze preferencji klientów, mówimy o dbałości o zdrowie psychiczne w pracy, przekazujemy najnowsze informacje o zbliżającej się, kolejnej edycji dwóch najlepiej rozpoznawalnych konkursów branżowych, nad którymi objęliśmy patronat: Telemarketer Roku 2020 i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Przeczytaj również:

  

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl