Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Ponad 90% internautów w Polsce kupuje online, a połowa zamawia już jedzenie i produkty spożywcze przez internet¹. W tym dynamicznie rosnącym świecie cyfrowych nawyków powstaje partnerstwo, które odpowiada na potrzeby dzisiejszych konsumentów. Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy. Od teraz oferta Żabki Jush dostępna jest w aplikacji Wolt – w ekosystemie, który redefiniuje codzienne zakupy. Oferty tych dwóch usług są niejako swoim uzupełnieniem, a nowa współpraca marek, pozwoli nawet najbardziej wymagającym użytkownikom znaleźć w jednej aplikacji wszystko, czego potrzebują.
Zakupy online stają się coraz bardziej mobilne – już blisko dwie trzecie posiadaczy smartfonów wykorzystuje je do e-commerce¹. Najaktywniejszą grupą są kobiety oraz osoby o wyższych dochodach, ale rośnie też udział starszych pokoleń. W tym kontekście partnerstwo Wolt i Żabki Jush wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferując w jednej aplikacji wygodne i kompleksowe zakupy na co dzień.
W Wolt stale poszerzamy możliwości aplikacji i dobieramy partnerów tak, by użytkownicy zyskiwali konkretne korzyści, - mówi Agata Polityło, dyrektorka generalna Wolt Polska. – Żabka Jush to dobrze znany sposób na codzienne zakupy, dostarczane nawet w 15 minut. Dzięki naszej współpracy klienci znajdą tę ofertę również w aplikacji Wolt – w jednym koszyku, z jedną płatnością i śledzeniem zamówienia. Zachowujemy to, za co cenią nas użytkownicy: wygodną i przyjazną użytkownikowi aplikację — z ekspresowymi dostawami i stałą dostępnością najpopularniejszych produktów. To konkretne ułatwienie dnia codziennego: szybko i bez kompromisów.
Wszystko w jednym miejscu
- Polacy pokochali q-commerce, a my chcemy być krok przed oczekiwaniami klientów, aby mogli cieszyć się łatwością zamawiania i jakością naszych produktów na jeszcze większą skalę. Współpraca z Woltem to dla nas kolejny krok w kierunku szerszej dostępności naszej oferty i dalszej digitalizacji doświadczenia zakupowego – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer Żabka Jush – Dzięki obecności w aplikacji Wolt docieramy do większej liczby użytkowników i ułatwiamy im codzienne zakupy. Klienci będą mieć dostęp do pełnej oferty zakupów spożywczych z Żabki Jush, co pozwoli im na to, aby w kilka minut, bez wychodzenia z domu zrealizować zamówienie i cieszyć się świeżymi produktami z dostawą pod drzwi.
Dzięki integracji w aplikacji Wolt użytkownicy mogą zamówić zarówno świeże warzywa i owoce, pochodzące od sprawdzonych dostawców Żabka Jush, pieczywo, napoje, jak i dania przygotowane przez uznanych partnerów – od Maczfit, po produkty marek własnych Grupy Żabka. To zakupy, które łączą szybkość dostawy z wysoką jakością i kompleksowością oferty.
Polska gospodarka cyfrowa w nowej odsłonie
Polski e-commerce w najbliższych latach będzie rósł w tempie blisko 10% rocznie³, a konsumenci coraz częściej oczekują zakupów szybkich, prostych i dostępnych w jednym ekosystemie. Właśnie dlatego Wolt i Żabka Jush zdecydowały się połączyć siły. Ich partnerstwo to dowód, że dopełniające się połączenia mogą najlepiej odpowiadać na nowe nawyki klientów. Efekt? Współpraca, która redefiniuje codzienne zakupy i pokazuje, jak globalna technologia może wzmacniać lokalne DNA szybkich zakupów.
Przypisy:
„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, , Izba Gospodarki Elektronicznej / Mobile Institute, badanie CAWI, reprezentatywna próba 2418 internautów w wieku 15+.
Raport E-commerce 2024
„eCommerce in Europe 2025”, ECDB
Kontakt dla mediów
Anita Williams – Senior PR Consultant
anita.williams@cluepr.pl
Sasha Vislaus – Communications Lead for Poland
sasha.vislaus@wolt.com
O Wolt
Wolt jest firmą technologiczną, która umożliwia użytkownikom łatwe zamówienie i szybką dostawę jedzenia z ulubionej restauracji oraz zakupów – do domu lub biura. Firma współpracuje z restauracjami oraz partnerami detalicznymi i kurierskimi w 27 krajach, w ponad 500 miastach. Firma z siedzibą w Helsinkach została założona w 2014 roku. Obecnie zatrudnia ponad 11 000 osób i jest kierowana przez współzałożyciela i CEO Miki Kuusi.
W 2022 roku Wolt i amerykańska spółka Door Dash podjęły decyzję o fuzji. Wolt kontynuuje swoje operacje pod niezmienioną nazwą we wszystkich lokalizacjach, w których firma działała do tej pory.
Nadesłał:
MariaCL
|


