Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków


2025-10-29
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.

Ponad 90% internautów w Polsce kupuje online, a połowa zamawia już jedzenie i produkty spożywcze przez internet¹. W tym dynamicznie rosnącym świecie cyfrowych nawyków powstaje partnerstwo, które odpowiada na potrzeby dzisiejszych konsumentów.  Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy. Od teraz oferta Żabki Jush dostępna jest w aplikacji Wolt – w ekosystemie, który redefiniuje codzienne zakupy. Oferty tych dwóch usług są niejako swoim uzupełnieniem, a nowa współpraca marek, pozwoli nawet najbardziej wymagającym użytkownikom znaleźć w jednej aplikacji wszystko, czego potrzebują. 

Zakupy online stają się coraz bardziej mobilne – już blisko dwie trzecie posiadaczy smartfonów wykorzystuje je do e-commerce¹. Najaktywniejszą grupą są kobiety oraz osoby o wyższych dochodach, ale rośnie też udział starszych pokoleń. W tym kontekście partnerstwo Wolt i Żabki Jush wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, oferując w jednej aplikacji wygodne i kompleksowe zakupy na co dzień.

W Wolt stale poszerzamy możliwości aplikacji i dobieramy partnerów tak, by użytkownicy zyskiwali konkretne korzyści, - mówi Agata Polityło, dyrektorka generalna Wolt Polska. – Żabka Jush to dobrze znany sposób na codzienne zakupy, dostarczane nawet w 15 minut. Dzięki naszej współpracy klienci znajdą tę ofertę również w aplikacji Wolt – w jednym koszyku, z jedną płatnością i śledzeniem zamówienia. Zachowujemy to, za co cenią nas użytkownicy: wygodną i przyjazną użytkownikowi aplikację  — z ekspresowymi dostawami i stałą dostępnością najpopularniejszych produktów. To konkretne ułatwienie dnia codziennego: szybko  i bez kompromisów.

Wszystko w jednym miejscu

- Polacy pokochali q-commerce, a my chcemy być krok przed oczekiwaniami klientów, aby mogli cieszyć się łatwością zamawiania i jakością naszych produktów na jeszcze większą skalę. Współpraca z Woltem to dla nas kolejny krok w kierunku szerszej dostępności naszej oferty i dalszej digitalizacji doświadczenia zakupowego – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer Żabka Jush – Dzięki obecności w aplikacji Wolt docieramy do większej liczby użytkowników i ułatwiamy im codzienne zakupy. Klienci będą mieć dostęp do pełnej oferty zakupów spożywczych z Żabki Jush, co pozwoli im na to, aby w kilka minut, bez wychodzenia z domu zrealizować zamówienie i cieszyć się świeżymi produktami z dostawą pod drzwi. 

Dzięki integracji w aplikacji Wolt użytkownicy mogą zamówić zarówno świeże warzywa  i owoce, pochodzące od sprawdzonych dostawców Żabka Jush, pieczywo, napoje, jak i dania przygotowane przez uznanych partnerów – od Maczfit, po produkty marek własnych Grupy Żabka. To zakupy, które łączą szybkość dostawy z wysoką jakością i kompleksowością oferty.

Polska gospodarka cyfrowa w nowej odsłonie

Polski e-commerce w najbliższych latach będzie rósł w tempie blisko 10% rocznie³, a konsumenci coraz częściej oczekują zakupów szybkich, prostych i dostępnych w jednym ekosystemie. Właśnie dlatego Wolt i Żabka Jush zdecydowały się połączyć siły. Ich partnerstwo to dowód, że dopełniające się połączenia mogą najlepiej odpowiadać na nowe nawyki klientów. Efekt? Współpraca, która redefiniuje codzienne zakupy i pokazuje, jak globalna technologia może wzmacniać lokalne DNA szybkich zakupów.

Przypisy:

  1. „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, , Izba Gospodarki Elektronicznej / Mobile Institute, badanie CAWI, reprezentatywna próba 2418 internautów w wieku 15+.

  2. Raport E-commerce 2024

  3. „eCommerce in Europe 2025”, ECDB

 



Kontakt dla mediów

Anita Williams – Senior PR Consultant
anita.williams@cluepr.pl

Sasha Vislaus – Communications Lead for Poland
sasha.vislaus@wolt.com

O Wolt

Wolt jest firmą technologiczną, która umożliwia użytkownikom łatwe zamówienie i szybką dostawę jedzenia z ulubionej restauracji oraz zakupów – do domu lub biura. Firma współpracuje z restauracjami oraz partnerami detalicznymi i kurierskimi w 27 krajach, w ponad 500 miastach. Firma z siedzibą w Helsinkach została założona w 2014 roku. Obecnie zatrudnia ponad 11 000 osób i jest kierowana przez współzałożyciela i CEO Miki Kuusi. 

W 2022 roku Wolt i amerykańska spółka Door Dash podjęły decyzję o fuzji. Wolt kontynuuje swoje operacje pod niezmienioną nazwą we wszystkich lokalizacjach, w których firma działała do tej pory.




Nadesłał:

MariaCL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl