Artykuły prasowe
Kolporter nagradza partnerów i sprzedawców
Partnerzy Kolportera, prowadzący saloniki prasowe, a także zatrudniani przez nich sprzedawcy będą mogli w tym roku walczyć o tytuł „Najlepsi z Najlepszych”.
ERA ma nowe logo
Specjalnie zaprojektowany niebieski kryształ, to nowe logo firmy ERA. Zaprezentowano je na nowej stronie internetowej www.era.com.pl.
Pierwsze dotacje na targi, wystawy, misje dla Przedsiębiorców z Dolnego Śląska
Już w najbliższy czwartek, 10. lutego zostanie ogłoszony konkurs dla dolnośląskich przedsiębiorców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Działania 1.2.C Dotacje w zakresie nawiązywania kontaktów gospodarczych.
Black Point zdobywa Węgry
Notowana na New Connect spółka Black Point rozpoczyna 2011 rok mocnym wejściem na rynek węgierski. Producent podpisał właśnie umowę z CHS Hungary, jednym z największych dystrybutorów IT na Węgrzech. Produkty polskiej marki będą dostępne w marketach Media Markt i Saturn na terenie całych Węgier.
Vobis wybiera markę Black Point
Black Point, producent alternatywnych materiałów do druku, przedłuża współpracę z Vobisem - jedną z największych sieci sklepów komputerowych w Polsce. Vobis zdecydował o pozostawieniu w swojej ofercie tylko jednego dostawcy alternatywnych materiałów do druku i będą to produkty Black Pointa.
Certyfikat z systemów zarządzania jakością dla firmy Laserton
Laserton, polska marka światowej klasy producenta oryginalnych i alternatywnych cartridge’y, przeszedł pozytywnie audyt certyfikujący system zarządzania zgodny z wymaganiami norm ISO 9001: 2009 oraz PN-EN ISO 14001:2005.
Plany i podsumowania - przełomowy rok
EGB Investments S.A. podsumowuje rok 2010 i przedstawia plany na rok bieżący.
Kolporter podwoi liczbę terminali
Do końca 2011 roku Kolporter planuje o co najmniej 50 proc. zwiększyć swoją sieć terminali, umożliwiających akceptację kart płatniczych w sklepach.
Wojciech Gieburowski, Prezes Kolekcji Mebli Klose "Człowiekiem Roku 2010"
Zwycięzcą rankingu „Człowiek Roku 2010”, organizowanego przez miesięcznik branżowy Meble Plus, został Pan Wojciech Gieburowski, Prezes Kolekcji Mebli Klose. Ranking powstał w oparciu o głosy osób z branży - producentów, dystrybutorów oraz przedstawicieli salonów meblowych.
Kaspersky Lab nawiązuje współpracę z wiodącym na świecie prywatnym funduszem inwestycyjnym
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje o nawiązaniu współpracy z General Atlantic LLC (GA), wiodącą na świecie firmą zajmującą się finansowaniem rozwoju przedsiębiorstw. Współpraca z GA stanowi kolejny etap planu globalnego wzrostu Kaspersky Lab.
Schneider Electric staje się wiodącym graczem na indyjskim rynku szaf i obudów serwerowych
Firma Schneider Electric, globalny ekspert w dziedzinie zarządzania energią, ogłosiła podpisanie umowy na zakup większościowego pakietu akcji APW President Systems Ltd.
Kancelaria Squire Sanders połączyła się z Hammonds
Squire Sanders Hammonds wśród 25 największych, pod względem liczby prawników, firm prawniczych na świecie.
Pierwsza edycja konkursu Giganci Biznesu 2011 – znamy nominowanych
Ruszyła pierwsza edycja konkursu Giganci Biznesu. Inicjatywa ma na celu wyróżnienie firm oraz osób zaangażowanych w rozwój polskiego biznesu, w tym jego promocję w Centralnej i Wschodniej Europie. Organizatorem konkursu jest firma Telefectiv, wydawca magazynu TOP10 Magazine.
Amica: To był dobry rok
Dawno ucichły już odgłosy sylwestrowych zabaw, a rok 2011 definitywnie przegonił z kart kalendarza rok 2010. Zanim jednak zupełnie zapomnimy o mijającym roku warto podsumować to, co udało się w tym czasie osiągnąć.
Innowacyjny biznes z Teletłumaczem
W gospodarce wolnorynkowej bariery komunikacyjne nie mają racji bytu. Firmy działające na rynkach międzynarodowych muszą zapewnić sobie swobodną komunikację z partnerami biznesowymi. Interesującą propozycją dla biznesu jest usługa Teletłumacza.
Epicor® wizjonerem w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner
Kompletność wizji biznesowej i jej realizacja doceniona w „Magic Quadrant for ERP for Product-Centric Midmarket Companies”.
Arkady Wrocławskie odwiedziło 7 milionów osób!
Arkady Wrocławskie w 2010 roku odwiedziło ponad 7 milionów osób. To 10 procentowy wzrost udziału względem poprzedniego roku.
Bonarka City Center zgłoszona do Raportu Odpowiedzialnego Biznesu
W 2010 roku Bonarka, w ramach działań charytatywnych, łączyła komunikację handlową z komunikacją prospołeczną, pod hasłem „Bonarka otwarta na dobre”. Przykłady działań z zakresu CSR, mogących stanowić dobre praktyki dla innych, znalazły się w zgłoszeniu Bonarki do Raportu Odpowiedzialnego Biznesu
Nowa struktura organizacyjna Grupy Fiege
Nowy Dyrektor Generalny na region południowej i wschodniej Europy.
Salonik prasowy podnosi atrakcyjność marketu
Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów – wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research.
2010 w Media Expert - wzrost na przekór trendom
Pomimo perturbacji w branży Multimedia, RTV oraz AGD Media Expert może zaliczyć rok 2010 do wyjątkowo udanych.
ISO 14001
Czym jest system ISO 14001? Jakie korzyści płyną z wdrożenia tego systemu w przedsiębiorstwie? Na czym polega Certyfikacja tego systemu?
Tro Media przejmuje portal Vista.pl
TRO MEDIA objęła 70% udziałów w gdańskiej spółce Vista.pl. Poprzez przejęcie zasięg reklamowy giełdowej firmy zwiększy się o blisko 10%.
Makro Cash & Carry: wysoka jakość szkoleń biznesowych doceniona przez uczestników
Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę po każdym module. Ogółem w zeszłym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 4000 przedsiębiorców.
Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Firma SMA Solar Technology rozszerza swoją ofertę w zakresie dużych magazynów energii (BESS) i projektów fotowoltaicznych w Europie Środkowej o Medium Voltage Power Station-9200 w konfiguracji 40-stopowej.
Zarządy na zakręcie AI. Nowy raport ujawnia: firmy chcą korzystać z AI, ale brakuje im kompetencji n
• Tylko 38% zarządów ma wystarczającą wiedzę do korzystania z narzędzi AI.
• Zarządy poświęcają tylko 9% swojego czasu na technologie, mimo że 75% deklaruje większe zainteresowanie AI niż przed pandemią.
System kaucyjny w Polsce. Między wiedzą, emocjami a praktyką wdrożenia
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć środowiskowych ostatnich lat, które wymaga jednocześnie solidnych fundamentów technologicznych, zrozumiałych procedur oraz zaufania społecznego.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001