Pierwsze dotacje na targi, wystawy, misje dla Przedsiębiorców z Dolnego Śląska
Już w najbliższy czwartek, 10. lutego zostanie ogłoszony konkurs dla dolnośląskich przedsiębiorców w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Działania 1.2.C Dotacje w zakresie nawiązywania kontaktów gospodarczych.
Przedsiębiorcy z sektora MŚP pierwszy raz będą mogli ubiegać się o dotacje unijne na udział w międzynarodowych, krajowych i regionalnych wystawach, targach i misjach. Blue Tax Group S.A. specjalizująca się w pozyskiwaniu dotacji unijnych dla firm udziela wsparcia firmom zainteresowanym pozyskaniem dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego, Działania 1.2.C.
Uczestnictwo w targach, wystawach i misjach dla wielu firm jest okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz okazją do bezpośredniej prezentacji swojej oferty obecnym i potencjalnym kontrahentom. Przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego, planujący udział w międzynarodowych, krajowych lub regionalnych targach, wystawach i misjach gospodarczych mogą ubiegać się o wsparcie finansowe z funduszy unijnych, z Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 1.2.C. W ramach tego programu mikro, mali i średni przedsiębiorcy będą mogli zrefinansować do 50% wydatków kwalifikowanych. Warto podkreślić, że kwota wydatków kwalifikowanych, to minimum 10 tys. zł. i maksimum 100 tys. zł. W poprzednich latach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Działania 1.2.C nie było ogłoszonego otwartych naborów dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Po raz pierwszy w tym roku mikro, mali i średni przedsiębiorcy otrzymali szansę na pozyskanie refinansowania do 50% kosztów kwalifikowanych przedsięwzięcia dotyczącego nawiązywania międzynarodowych lub krajowych kontaktów gospodarczych.
„Konkurs z RPO, Działania 1.2.C zostanie ogłoszony 10. lutego. Wówczas poznamy szczegółowe wytyczne. Na razie wiemy, że przedsiębiorcy chcący starać się o dofinansowanie udziału w targach, wystawach, czy misjach gospodarczych powinni pospieszyć się z decyzją o złożeniu wniosku unijnego." - powiedział Jakub Sojka, Menadżer Działu Funduszy Unijnych Blue Tax Group S.A.
Blue Tax Group S.A. działa na rynku outsourcingu usług finansowo-księgowych od 1992 roku. Łącząc wieloletnie doświadczenie i ekspercką wiedzę z zakresu szeroko pojętego doradztwa gospodarczego Spółka rozpoczęła budowę pierwszej w Polsce sieci franczyzowej skupiającej centra kompleksowej obsługi małych i średnich przedsiębiorstw. Pakiet usług Blue Tax Group S.A. obejmuje: obsługę ewidencyjno-księgową, obsługę zagadnień kadrowo-płacowych, doradztwo podatkowe, doradztwo i Usługi prawne, doradztwo z zakresu pozyskania funduszy europejskich, doradztwo finansowe. Od 6. lutego 2008 roku Blue Tax Group S.A. jest notowana na alternatywnym rynku GPW w Warszawie NewConnect.
www.bluetax.pl
Nadesłał:
bluetax
|