Biznes w ArchNEWS

Artykuły prasowe

Kaspersky Lab planuje znaleźć się w pierwszej trójce rynku Endpoint Security na świecie w 2011 r.

2011-04-06

Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje, że planuje przeprowadzenie zmian w swojej strukturze organizacyjnej i zamierza zostać jednym z trzech czołowych dostawców rozwiązań antywirusowych dla użytkowników końcowych w 2011 r.

więcej »


Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

2011-04-05

Biologiczny mechanizm "walki lub ucieczki" został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich zwierząt, napaścią wrogich plemion, zagrożeniami środowiskowymi jak przykładowo burza czy powódź oraz innymi zagrożeniami.

więcej »

Tygrysi skok firmy Foodcare

2011-04-05

Historia marki Tiger nierozerwalnie związana jest z tygrysem. To on - jeden z największych i najsilniejszych lądowych drapieżników, zainspirował twórców marki do ścisłego powiązania charakteryzującej go siły i dominacji z napojem, który na polskim rynku miał stanąć do walki z bykiem.

więcej »

Komunikat Specjalny

2011-04-05

10 lat minęło od założenia Zakładu Produkcyjno Usługowego Międzyrzecz Polskie Rury Preizolowane Sp. z o.o. W okresie tych dziesięciu lat zakład wybił się na pozycję największego w kraju producenta wyrobów preizolowanych (z kapitałem w 100% polskim).

więcej »

Kolporter w badaniach TNS Pentor

2011-04-05

Kolporter jest postrzegany jako marka kojarząca się z siłą, dynamiką, witalnością – wynika z badania przeprowadzonego w styczniu i lutym 2011 r. przez TNS Pentor.

więcej »

Schneider Electric stawia na ekologiczną edukację

2011-04-05

Schneider Electric ogłasza międzynarodowy konkurs dla studentów koncentrujący się na innowacyjnych rozwiązaniach energetycznych dla miast Go Green in the City.

więcej »

Nowy dyrektor K-EX w Łodzi

2011-04-05

Adam Wódz został dyrektorem oddziału łódzkiego firmy K-EX.

więcej »

Nowa Platforma Informacyjna ESPN!

2011-04-05

W dniu dzisiejszym ESPN uruchomił nowoczesną platformę dla mediów, na której znajdować się będą archiwalne i bieżące materiały dotyczące kanałów ESPN Classic, ESPN America oraz ESPN.

więcej »
Sukcesy nie prowadzą do szczęścia. To szczęście prowadzi do sukcesów.

Sukcesy nie prowadzą do szczęścia. To szczęście prowadzi do sukcesów.

2011-04-04

Wielu ludzi myśli, że osiągnie szczęście, gdy zdobędzie świetną pracę, dom i założy rodzinę. Jednak jest odwrotnie! To ludzie szczęśliwi odnoszą sukcesy. Wymarzona praca, dom i związek to zasługa skutecznego tworzenia szczęścia, umiejętności, którą można zdobyć podczas szkolenia Richarda Bandlera

więcej »

Program poleceń Liberty Direct przedłużony

2011-04-04

Program „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” organizowany przez Liberty Direct został przedłużony do końca czerwca br. Jeszcze przez 3 miesiące Klienci firmy za każde skuteczne polecenie polisy komunikacyjnej Liberty Direct kolejnej osobie otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości od 50 do 100 zł.

więcej »
Zmiana logo firmy EVEO i jej produktu flagowego - URVE

Zmiana logo firmy EVEO i jej produktu flagowego - URVE

2011-04-04

EVEO Sp. z o.o. z przyjemnością informuje, że w związku z jej dynamicznym rozwojem odświeżone zostały: logo firmy oraz logo jej głównego produktu URVE.

więcej »
ESPN Classic: Nowe Oblicze Legend

ESPN Classic: Nowe Oblicze Legend

2011-04-01

W dniu dzisiejszym kanał ESPN Classic odsłoni swoje nowe, udoskonalone oblicze. Zmieniona została także strategia programowa, a nowe treści będą bardziej nowoczesne i innowacyjne.

więcej »
Łucznik liderem w maszynach do szycia

Łucznik liderem w maszynach do szycia

2011-04-01

W 2010 roku kolejne 50 tysięcy miłośników szycia w Polsce zakupiło maszynę marki Łucznik. Na bardzo atrakcyjnym rynku domowych maszyn do szycia, legendarna polska marka Łucznik cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów.

więcej »
Grupa Media-Saturn przejmuje międzynarodowego operatora w handlu internetowym redcoon

Grupa Media-Saturn przejmuje międzynarodowego operatora w handlu internetowym redcoon

2011-04-01

Grupa Media-Saturn, będąca liderem sprzedaży elektroniki użytkowej w Europie, przejęła wiodącego międzynarodowego operatora internetowego w branży elektroniki użytkowej. Dziś została podpisana stosowna umowa. Dzięki przejęciu firmy redcoon Grupa Media-Saturn rozbudowuje swoją strategię On-line.

więcej »
Subskrypcja akcji R&C Union S.A. zakończona sukcesem!

Subskrypcja akcji R&C Union S.A. zakończona sukcesem!

2011-03-31

Dnia 24 marca 2011 roku dokonano przydziału akcji Spółki R&C UNION. Subskrypcja akcji prowadzona była w dniach 25 lutego - 11 marca br. Dzięki dodatkowej emisji akcji Spółka pozyskała 4 mln zł na sfinansowanie pierwszego etapu swego dalszego rozwoju.

więcej »
Przedsiębiorco, tnij koszty, by przetrwać

Przedsiębiorco, tnij koszty, by przetrwać

2011-03-31

Drastycznie wzrasta tempo likwidacji najmniejszych przedsiębiorstw, które są podstawą naszej gospodarki. Jak ograniczyć koszty, by utrzymać się na rynku i móc się rozwijać?

więcej »
Agencja Estoria dla Franke Polska

Agencja Estoria dla Franke Polska

2011-03-31

Od marca 2011 Agencja Estoria.pl odpowiada za kompleksową obsługę PR dla marki Franke i Eisinger na rynku polskim.

więcej »
Hotel Felix w nowych barwach BEST WESTERN

Hotel Felix w nowych barwach BEST WESTERN

2011-03-31

Od 1 marca 2011 roku warszawski Hotel Felix zasili największą międzynarodową sieć hotelową BEST WESTERN. Jest to pierwszy hotel w Warszawie, który dzięki wysokiej jakości oferowanych usług działać będzie pod szyldem BEST WESTERN.

więcej »

Konkurs Bezpieczny eSklep 2011 zakończony

2011-03-31

Dobiegł końca konkurs związany z bezpieczeństwem polskich sklepów internetowych, organizowany przez Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Rozstrzygnięcie konkursu miało miejsce w poniedziałek 14 marca w Ministerstwie Gospodarki.

więcej »
Kobiecy sposób na walkę z wykluczeniem na rynku pracy

Kobiecy sposób na walkę z wykluczeniem na rynku pracy

2011-03-31

Analitycy polskiego rynku sprzedaży internetowej zdążyli już obwołać Polki królowymi wirtualnych zakupów – te w porównaniu do panów, dużo częściej kupują w sieci. Nikt jednak nie mówi o tym, że panie coraz lepiej sprawdzają się po drugiej stronie barykady, zarządzając biznesem internetowym.

więcej »
Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka?

Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka?

2011-03-31

Wielu przedsiębiorców zapomina jak ważnym elementem wizerunku jest wizytówka. Zamawiają oni pierwszy lepszy model tego małego kartonika i zadrukowują go wieloma niepotrzebnymi danymi. Tymczasem wybór wzoru, który pozwoliłby na przekazanie najważniejszych informacji, nie jest taki łatwy.

więcej »

EGB Investments Liderem Rynku

2011-03-31

EGB Investments S.A. otrzymała tytuł Lidera Rynku 2011 - Najlepsza Firma w Polsce w zakresie windykacji należności i obrotu wierzytelnościami.

więcej »
Stiebel Eltron wybrał GutPR

Stiebel Eltron wybrał GutPR

2011-03-31

W marcu 2011 roku została nawiązana współpraca pomiedzy firmą Stiebel Eltron a agencją GutPR.

więcej »

ZWYCIĘZCY GMC POLAND 2010 BĘDĄ REPREZENTOWAĆ POLSKĘ W MAKAO

2011-03-31

GUACHANCHE BARRACUDA to drużyna, która wygrała XI polską edycję konkursu Global Management Challenge – największej na świecie symulacji biznesowej. Studenci ze Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego, po prawie półrocznych zmaganiach, dotarli do finału i wygrali.

więcej »
Żarówka PR w Radzie Biznesu

Żarówka PR w Radzie Biznesu

2011-03-30

Agencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego.

więcej »

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Firma SMA Solar Technology rozszerza swoją ofertę w zakresie dużych magazynów energii (BESS) i projektów fotowoltaicznych w Europie Środkowej o Medium Voltage Power Station-9200 w konfiguracji 40-stopowej.

Zarządy na zakręcie AI. Nowy raport ujawnia: firmy chcą korzystać z AI, ale brakuje im kompetencji n
• Tylko 38% zarządów ma wystarczającą wiedzę do korzystania z narzędzi AI. • Zarządy poświęcają tylko 9% swojego czasu na technologie, mimo że 75% deklaruje większe zainteresowanie AI niż przed pandemią.

System kaucyjny w Polsce. Między wiedzą, emocjami a praktyką wdrożenia System kaucyjny w Polsce. Między wiedzą, emocjami a praktyką wdrożenia
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć środowiskowych ostatnich lat, które wymaga jednocześnie solidnych fundamentów technologicznych, zrozumiałych procedur oraz zaufania społecznego.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.

Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej? Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.

Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.

FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.

E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025 E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

Doradztwo dla przedsiębiorstw
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito