Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach


Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach
2016-08-11
Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa.

Wydawnictwa CCMS należą do grona wydawców oficjalnych. Każda pozycja książkowa posiada numer ISBN, a co za tym idzie, dostępna jest w Bibliotece Narodowej, Bibliotece Jagiellońskiej
i wytypowanych bibliotekach na terenie całego kraju. Do szerokiej dystrybucji oraz bibliotek trafiła najnowsza seria wydawnicza  składająca się z 3 książek: „12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”.

Przeczytaj również:

Książki wydawane przez Wydawnictwo CCMS stanowią niejednokrotnie jeden z elementów pakietu  oferowanego przez CCMS – właściciela Wydawnictwa CCMS  klientom, korzystającym z oferty szkoleniowej. Są uzupełnieniem szkoleń stacjonarnych, e-learningowych czy coachingów.

Wszystkie z wyżej wymienionych książek do końca sierpnia można zamawiać bezpośrednio w Wydawnictwie CCMS z 33% rabatem .

Kontakt z Wydawnictwem:  biuro@ccms.com.pl;
tel.: 780 106 820

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl