Jesienne nowości w obsłudze klienta


Jesienne nowości w obsłudze klienta
2019-10-30
W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ, które brzmi: Marketerze – czy nadal jesteś w grze?

Przekażemy też relację z pierwszego w tym sezonie spotkania w ramach Akademii Jakości Contact Center, organizowanego przez SMB. Akademia to cykl spotkań praktyków, którego głównym założeniem jest nauka oraz wymiana doświadczeń osób odpowiedzialnych za monitoring doskonalenie jakości działania jednostek cc. Prelegentami Akademii są eksperci w zakresie m.in. rekrutacji, szkolenia zespołów, budowy programów szkoleniowych, a także zarządzania jakością call/contact center. Uczestnicy Akademii to z kolei praktycy zajmujący się na co dzień doskonaleniem jakości w swoich organizacjach.

Przeczytaj również:

Kontel, firma znana na polskim rynku z importu i dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych, zaprezentuje jedną ze swoich nowości technologicznych - urządzenie przydatne w contact center i nie tylko....

Zapraszamy do lektury!

 

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

mail: sylwester.kucmierowski@customercare.com.pl

 

www.facebook.com/BOK.customercare



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl