Wkrótce poznamy jakimi wartościami kierują się polskie firmy
ECCO Communication Network globalna sieć zrzeszająca firmy doradcze z całego świata, kończy pracę nad światowym raportem „Corporate Values Index 2012” – analizującym standardy zarządzania za pomocą wartości firmowych w kluczowych branżach. Analiza zostanie opublikowana już we wrześniu. „Corporate Values Index 2012" to projekt badawczy prowadzony w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, m.in.: w Polsce, Francji, Niemczech, we Włoszech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, na Ukrainie, w Indiach i USA. Raport obejmujący największe przedsiębiorstwa z 14 kluczowych branż, przygotowują firmy tworzące międzynarodową sieć ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR. Celem badania jest znalezienie odpowiedzi na pytania o skalę zastosowania przez biznes wartości jako koncepcji planowania strategii zarządzania i marketingu. Ideą raportu jest również przedstawienie różnic między systemami wartości określanymi przez firmy, działające w różnych krajach i branżach.
Wykorzystanie wartości firmowych/korporacyjnych znajduje się w grupie najpopularniejszych trendów w dziedzinie zarządzania. Wartości są też jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnego marketingu. Zestaw własnych wartości (ang. corporate values) wsparty odpowiednią ich implementacją stanowi istotną pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących działań marketingowych, a także kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników oraz ich rekrutacji. Wyniki raportu z 2009 r. pokazują, iż wartości korporacyjne są coraz bardziej zróżnicowane, co sugeruje, że firmy częściej wykorzystują własne wartości, aby określić i odróżnić się od konkurencji.
ECCO International Communications Network to jedna z największych międzynarodowych sieci firm PR zorientowanych na realizację działań komunikacyjnych w wymiarze globalnym, reprezentowana w Polsce przez On Board PR. Sieć powstała w 1989 roku, a jej główną siedzibą jest Londyn. ECCO Network jest reprezentowana przez firmy z 40 krajów świata obejmując swoim działaniem Europę, Amerykę, Azję i Afrykę. Swoją filozofię ECCO Network określa jako tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oparte na gruntownym zrozumieniu lokalnych rynków. Wśród międzynarodowych Klientów ECCO są m.in.: Cartoon Network, Coca Cola, Deutche Telekom, IBM, Marconi, Nokia, Regus, Samsung, Sony Computer Entertainment, Toshiba, Visa International, Xerox.
On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję socialmediową Think Kong .
Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl