Wiosenna kampania outdoorowa sieci E.Leclerc
Wraz z nadejściem wiosny francuska sieć hipermarketów przeprowadza kampanię outdoorową reklamując sezonowe promocje i wybrane artykuły w niższych cenach.
Sieć E.Leclerc zdecydowała się na przeprowadzenie wiosennej, szeroko zakrojonej kampanii z wykorzystaniem billboardów. Pojawią się na nich zarówno promocyjne produkty jak i produkty sezonowe, związane np. ze zbliżającym się długim weekendem majowym, czy z sezonem wakacyjnym. Kampania E.Leclerc opiewa na ponad 2000 billboardów, podzielonych na dwutygodniowe akcje po 350 nośników. Są one sprofilowane pod konkretne sklepy sieci znajdujące się w najbliższej okolicy. Kampania rozpocznie się 23 kwietnia i potrwa do 8 lipca 2012 bieżącego roku, a kreacją zajęła się agencja EM&A z Warszawy.
Jest to kolejny krok w rozwoju tej najstarszej w Polsce sieci. Prezes zarządu E.Leclerc, Jean-Philippe Magre, zapowiedział już na początku 2012 roku dalszy rozwój i ekspansję. E.Leclerc notuje przy tym ciągły wzrostu obrotów i udziału w krajowym rynku w porównaniu z poprzednimi latami.
Nadesłał:
p.wrona
|