Usprawnienie procesów komunikacji wzajemnej
CCMS przeprowadził kolejny etap szkolenia dla pracowników La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie usprawnienia procesów komunikacji wzajemnej. Tematyka szkolenia koncentrowała się na relacjach wewnętrznych w firmie (klient wewnętrzny) oraz relacjach z otoczeniem zewnętrznym (dostawcy, kooperanci).
Szkolenie miało charakter interaktywny. Dobór ćwiczeń warsztatowych miał na celu umożliwienie uczestnikom łatwe zapamiętanie ich rezultatów tak, aby mogły być wykorzystywane w codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia będą mieli także możliwość wykorzystania narzędzi e-learningowych zaproponowanych przez CCMS. Internetowy test kompetencji w zakresie efektywnej komunikacji w biznesie pozwoli im zweryfikować korzyści, jakie przyniosło szkolenie.
La Lorraine Polska Sp. z o.o. jest częścią La Lorraine Bakery Group, lidera w produkcji pieczywa w Belgii, Polsce i Czechach. W Polsce grupa posiada nowoczesny zakład produkcyjny wyposażony w zaawansowane technologicznie linie produkcyjne, gwarantujący najwyższą jakość wyrobów. Oferta tego międzynarodowego koncernu obejmuje różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze. Produkty La Lorraine Polska dostępne są w większości wiodących sieci spożywczych w Polsce.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska