Transcom wprowadza w Polsce możliwość pracy zdalnej dla pracowników
Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, wprowadził możliwość pracy zdalnej dla pracowników ze swoich polskich oddziałów.
Firma Transcom rozpoczęła testowanie modelu home office w maju bieżącego roku. Globalna marka postanowiła powierzyć początkowo zdalnym pracownikom jeden projekt z branży modowej, który dotyczył obsługi klientów francuskojęzycznych. Po ponad pół roku testowania takiego modelu pracy Transcom zamierza rozwijać możliwość pracy zdalnej i wprowadzać home office także dla innych projektów.
„Mój zespół realizujący projekt modowy był pierwszą grupą pracowników Transcom, którzy otrzymali możliwość pracy zdalnej. Po kilku miesiącach testowania takiego modelu pracy możemy stwierdzić, że dobrze sprawdził się w naszej firmie. Pracownicy realizujący projekt mają bardzo dobre wyniki, są samodzielni i efektywni. Z naszej perspektywy plusem jest to, że możemy rekrutować osoby z całego kraju, a nie tylko z miast, w których posiadamy swoje oddziały. Pracownicy z kolei doceniają możliwość samorealizacji zgodnie z zasadą work-life balance” – komentuje Katarzyna Wojdyło, Menedżer Projektu Modowego w Transcom.
W oddziałach Transcom na całym świecie forma pracy zdalnej jest systematycznie wdrażana, np. w Stanach Zjednoczonych w ramach home office pracuje już 800 pracowników firmy. Od teraz będzie to możliwe także w polskim oddziale.
„Wprowadzenie pracy zdalnej w naszej firmie oceniam jako bardzo dobry ruch. Dzięki temu pracownicy zyskują więcej wygody i elastyczności, nie tracą czasu na dojazd do pracy, a swoje obowiązki mogą realizować z dowolnego miejsca. Osoby, które wykonują zadania zdalnie doceniają, że mają u nas taką możliwość, zauważamy ich zaangażowanie, świetne wyniki oraz lojalność. W przyszłości chcielibyśmy, aby coraz więcej pracowników miało możliwość pracy z domu. Uważamy takie rozwiązanie za skuteczny oraz ‘zdrowy’ model współpracy” – dodaje Jakub Kuśmierczyk, Transcom Team Leader.
Nadesłał:
Marta Lau
|