Ponad 3,9 mln złotych dla Przedsiębiorców z Dolnego Śląska
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Działania 1.2.C ponad 3,9mln PLN zostało przeznaczonych dla przedsiębiorców z Dolnego Śląska, którzy planują uczestnictwo w międzynarodowych lub krajowych targach, wystawach, bądź misjach gospodarczych.
Nabór wniosków do RPO, Działania 1.2.C rozpocznie się 15. marca br. i będzie miał charakter ciągły do przekroczenia 100% kwoty alokacji; nie później jednak niż do 30.września 2011r.
Dział Funduszy Unijnych Blue Tax Group SA radzi, aby nie zostawiać przygotowania wniosku na ostatnią chwilę.
„Często nasi klienci zwlekają ze zleceniem i skompletowaniem niezbędnej dokumentacji do ostatniej chwili. Zważywszy na to, iż pula unijnych pieniędzy przeznaczonych na dofinansowanie wielu projektów sukcesywnie się kurczy, przedsiębiorcy powinni pospieszyć się z wykorzystaniem szansy na pozyskanie dofinansowania.” – mówi Jakub Sojka, Menadżer Działu Funduszy Unijnych Blue Tax Group S.A.
Regionalny Program Operacyjny, Działanie 1.2.C przeznaczony jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców.Wsparcie dla przedsiębiorców z Działania 1.2.C udzielane jest na zasadach de minimis zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu w sprawie pomocy de minimis.Przedsiębiorcy mogą uzyskać do 50% dofinansowania kosztów kwalifikowanych projektów mających na celu promocję dolnośląskich przedsiębiorców za granicą, prezentację ich oferty podczas imprez targowych lub wystawienniczych.
Wsparciem unijnym mogą zostać objęte m.in. wydatki na: wynajęcie lub zabudowę powierzchni wystawienniczej, przygotowanie materiałów promocyjnych, Reklama w mediach targowych, w tym wpis do katalogu targowego, przejazd i zakwaterowanie przedstawicieli przedsiębiorstwa, wydatki związane z przebiegiem branżowej misji gospodarczej.
Kwota wydatków kwalifikowanych, to minimum 10 tys. zł. i maksimum 100 tys. zł. bez względu na liczbę złożonych wniosków o dofinansowanie.
Warto wspomnieć, że jeden przedsiębiorca ma możliwość w ramach RPO Działania 1.2.C złożyć więcej niż jeden wniosek o dofinansowanie realizacji projektu, który powinien dotyczyć udziału w różnych wydarzeniach.
Więcej informacji:
Dział Funduszy Unijnych Blue Tax Group SA
tel. 609 919 533
Blue Tax Group S.A. działa na rynku outsourcingu usług finansowo-księgowych od 1992 roku. Łączącwieloletnie doświadczenie i ekspercką wiedzę z zakresu szeroko pojętego doradztwa gospodarczego Spółka rozpoczęła budowę pierwszej w Polsce sieci franczyzowej skupiającej centra kompleksowej obsługi małych i średnich przedsiębiorstw.
Pakiet usług Blue Tax Group S.A. obejmuje: obsługę ewidencyjno-księgową, obsługę zagadnień kadrowo-płacowych, doradztwo podatkowe, doradztwo i Usługi prawne, doradztwo z zakresu pozyskania funduszy europejskich, doradztwo finansowe.
Od 6. lutego 2008 roku Blue Tax Group S.A. jest notowana na alternatywnym rynku GPW w Warszawie NewConnect.
Nadesłał:
bluetax
|