Newsweek i Angora zyskały
W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko „Newsweek Polska” poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r.
W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się „Tygodnik Angora” – podaje serwis www.press.pl, powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Od stycznia do marca br. średnie rozpowszechnianie płatne razem lidera segmentu tygodników opinii „Polityki” wyniosło 134 339 egz. (spadek o 9,4 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.). Drugi był „Newsweek Polska” z wynikiem 107 672 egz. (wzrost o 1,59 proc.), a na trzecim – „Wprost” – 79 603 egz. (spadek o 28,54 proc.).
W pierwszym kwartale br. publikujący przedruki z prasy polskiej i zagranicznej „Tygodnik Angora” ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem 335 124 egz. poprawił wynik o 6,28 proc. Natomiast sprzedaż „Forum” przedrukami z prasy zagranicznej spadła o 2,2 proc., średnio do 17 515 egz.
Rynek Prasowy
Nadesłał:
puella
|