Marketing bezpośredni wiodącym tematem wiosennego Biuletynu Doradczego CCMS


Marketing bezpośredni wiodącym tematem wiosennego Biuletynu Doradczego CCMS
2016-04-20
Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Jacek Barankiewicz mówi o historii i perspektywach rozwoju tej gałęzi marketingu.

„…Na początku przemian ustrojowych w Polsce (…) był to głównie tradycyjny e-mailing, realizowany w postaci przesyłki adresowanej i nieadresowanej. Późnej ciężar rozwoju przeniósł się w dużym stopniu na telemarketing, e-mailing i pochodne działania, oparte o narzędzia internetowe. Dzisiaj jest to marketing zintegrowany...”  W rozmowie poruszone zostają także m.in. kwestie roli Stowarzyszenia, jaką odgrywa ono w rozwoju całej branży, mowa jest także o korzyściach jakie czerpią z przynależności do Stowarzyszenia jego członkowie.

Przeczytaj również:

Pełny tekst rozmowy z Jackiem Barankiewiczem opublikowany został w wiosennym (3-4/2016). Biuletyn Doradczy CCMS ma prawie 2000 odbiorców, do których jest cyklicznie wysyłany drogą elektroniczną.  Z treścią najnowszego, a także archiwalnych numerów Biuletynu, można zapoznać się na stronie http://ccms.com.pl/aktualnosci/

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl



Nadesłał:

r.waker@ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl