Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS


Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS
2016-06-23
W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Poruszone w nim zostały m.in. szczegóły dotyczące korzyści, jakie czerpią z przynależności do Stowarzyszenia jego Członkowie, zwrócona jest też uwaga na zagadnienie współpracy SMB z pokrewnymi organizacjami branżowymi i jednostkami administracji państwowej. Rozmowa dotyczy także zasad funkcjonowania Stowarzyszenia, jego struktury, zasad finansowania itd.

Przeczytaj również:

W Biuletynie poruszamy także temat e – learningu oraz omawiamy zalety multimediów w procesach szkoleniowych.   

 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

www.ccms.com.pl

 



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl