Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.
CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A.
Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i efektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego, odpowiedzialnych za nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami instytucjonalnymi (podmioty z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego). Zadaniem CCMS jest także doradztwo w tworzeniu metodyki pracy Biura Obsługi Klienta Morizon S.A.
Na przełomie 2015 i 2016 roku CCMS brał udział w procesie tworzenia komórki telefonicznej obsługi klientów Morizon S.A. korzystających z serwisów internetowych należących do Spółki. CCMS odpowiadał za przeszkolenie personelu, stworzenie skryptów i scenariuszy obsługowych, coaching indywidualny pracowników oraz stworzenie modelu monitorowania i raportowania pracy zespołu. Do zadań tej komórki należy utrzymywanie kontaktów z klientami indywidualnymi, pozyskiwanie informacji mających wpływ na sprzedaż usług, weryfikacja statusu klientów i sprzedaż usług dodatkowych (m.in. finansowanie zakupu nieruchomości).
Morizon S.A. prowadzi działalność w zakresie usług reklamy, publikacji ogłoszeń online oraz marketingu internetowego dla podmiotów
z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego, a także osób indywidualnych. Jest także twórcą i dostawcą zaawansowanych aplikacji bazodanowych do obsługi biur nieruchomości.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Toyota Leasing, Infakt, IT Card, pkt.pl
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 607 068 300
mail: sylwester.kućmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: robert.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl