Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta


2016-05-10
„Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta” to kontynuacja i dopełnienie dwutomowych „12 rozmów o telemarketingu”. Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictw CCMS.

Tematyka „Kolejnych rozmów…” koncentruje się na szczegółach dotyczących roli, jaką w organizacjach pełnią komórki telefonicznej obsługi klienta. Ich efektywne wykorzystanie to wynik zbudowania odpowiednich struktur firm, które telemarketing właściwie wpisały w system komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dzięki zastosowaniu odpowiednich rozwiązań, telefoniczna obsługa klienta może pełnić istotną rolę w budowie długotrwałych relacji z klientami. Jest to bowiem, choć nie zawsze dostatecznie eksponowane,  jedno z powszechnie stosowanych narzędzi mix marketingu. W książce poruszony jest także m.in. temat windykacji telefonicznej. Jest to zagadnienie, wokół którego narosło wiele kontrowersji. Znajdziemy tu wskazówki jak prowadzić windykację telefoniczną tak, aby dbając o interes firmy osiągnąć zakładany cel, nie stracić klienta i zachować z nim dobre relacje. „Kolejne rozmowy…” podobnie jak pierwszy i drugi tom „12 rozmów…” to zapis wywiadu, który z Sylwestrem Kućmierowskim przeprowadziła Natalia Sokal.

Przeczytaj również:

Seria trzech książek poświęconych zagadnieniom telemarketingu, wydanych nakładem Wydawnictw CCMS, nie wyczerpuje oczywiście tematu tego zagadnienia. Wydawnictwa CCMS planują w najbliższych miesiącach kolejne publikacje poświęcone tej tematyce.

  

Sylwester Kućmierowski - doradca biznesowy, menedżer, trener i szkoleniowiec od 20 lat zawodowo zaangażowany w przedsięwzięcia, których celem jest skuteczna obsługa klienta. Firmy, z którymi współpracował m.in. Kredyt Bank, Warta, Expander, Sanitec Koło, zajmowały w tym obszarze czołowe miejsca w niezależnych rankingach. Sylwester Kućmierowski jest także autorem podręcznika branżowego „Telefonem w klienta - wstęp do telemarketingu”. Obecnie zarządza firmą CCMS świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl