Jakość Roku dla Żabki
Unikalny model biznesowy firmy Żabka Polska S.A. został wyróżniony prestiżową nagrodą Jakość Roku 2009, przyznawaną przez redakcję Biznes Raport - Gazeta Prawna oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.
Tytuł Jakość Roku pokazuje, że formuła wypracowana przez firmę Żabka Polska S.A. jest doskonale zoptymalizowana pod kątem współpracy z Ajentami.
Zostaliśmy docenieni m.in. za efektywność zarządzania, procedury umożliwiające sprawne funkcjonowanie organizacji oraz skuteczność prowadzonej polityki jakości, jest to więc dla nas bardzo cenne wyróżnienie – mówi Arkadiusz Mościński, członek zarządu Żabka Polska S.A.
Model biznesowy sieci sklepów Żabka opiera się na przekazaniu ajentowi pełnego know how efektywnego zarządzania sklepem detalicznym oraz dostarczeniu mu gotowego produktu – sklepu z logo Żabki. Koszty inwestycji związanej z uruchomieniem nowej placówki ponosi firma Żabka Polska S.A. w oparciu o podpisaną z ajentem umowę współpracy. Bezpłatny program szkoleń oraz cykl staży dla ajentów, prowadzonych przez managerów firmy Żabka Polska S.A. oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu, a także wsparcie logistyczne i marketingowe zapewniają każdej nowo otwartej placówce przewagę biznesową na lokalnym rynku.
Nagroda Jakość Roku przyznawana jest w trzech kategoriach: produkt, usługa i innowacja. Jury konkursu przyznając tegoroczne nagrody brało pod uwagę wysoki standard świadczonych usług, kompleksowość przekazywanych informacji, zaangażowanie pracowników w realizację celów jakościowych oraz stopień zadowolenia klientów, pracowników oraz otoczenia społecznego. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 18 lutego br. w Park Hotel Diament, w Katowicach.
Więcej informacji o firmie Żabka: www.zabkapolska.pl
Nadesłał:
kprzewezikowska
|