ŻABKA wyróżniona nagrodą PremiumBrand 2013
Sieć sklepów Żabka zdobyła prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand. Konsumenci pozytywnie ocenili markę w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz employer branding.
-Pozytywna ocena marki Żabka w niezależnym, ogólnopolskim badaniu jest dla nas szczególnie istotna. Pokazuje bowiem, że zarówno zaangażowanie wszystkich pracowników firmy Żabka Polska jak i codzienna praca niemal 3000 Ajentów naszych placówek - zarówno Żabki jak i nieco młodszej sieci Freshmarket – jest doceniana. To dowód na to, że podążamy we właściwym kierunku, a nasze sklepy na stałe wpisały się w świadomość polskich klientów – mówi Jacek Spychała, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie Żabka Polska.
Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak: etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Nadesłał:
kprzewezikowska
|