Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem


Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
2019-06-04
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o.

Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.  Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujących się do takich zagadnień jak:

Przeczytaj również:

       Trudny klient

       Błędy w komunikacji z klientem

       Prolongata płatności

       Obsługa skarg i reklamacji

       Współpraca w zespole

Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją  współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania  właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole. 

 

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

 

tel.:  519 070 003

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl www.facebook.com/ccms.polska



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl