Droga do skutecznego telemarketingu
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Studium Menedżer Contact Center – wspólna inicjatywa Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, jest na półmetku. O pierwszych wrażeniach po kilku miesiącach realizacji tego przedsięwzięcia opowiadają wykładowcy – nauczyciele akademiccy oraz praktycy branżowi. Oddamy także głos słuchaczom. Dowiemy się czy Studium spełnia ich oczekiwania i pomaga w budowaniu kariery. W Biuletynie zastanawiamy się też nad skutecznością szkoleń na odległość. Szkolenia e-learningowe to bowiem niedocenione narzędzie kształtowania poziomu kompetencji pracowników. To nadal niedostatecznie wykorzystane narzędzie do zarządzania i monitorowania działań personelu i baza do utrzymywania standardu branżowego.
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów – Telemarketer Roku i Złota Słuchawka nabierają rozpędu. Dzięki rywalizacji można bowiem poznać najnowsze trendy i rozwiązania stosowane przez konkurencję. A to wszystko przecież służy podniesieniu jakości obsługi Klienta.
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.facebook.com/BOK.customercare