Dr Call - polska innowacyjna symulacja biznesowa
Innowacyjna symulacja biznesowa „Dr Call™” - ćwiczenie umiejętności pracowników call center w warunkach zbliżonych do rzeczywistości. Już ponad 1000 pracowników w Polsce zostało przeszkolonych według standardów tego programu.
Dr Call™ jest jedyną w Polsce symulacją biznesową pozwalającą na przećwiczenie w warunkach zbliżonych do rzeczywistości umiejętności pracowników, które są niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta.
Jej innowacyjność polega na możliwości przeprowadzenia naturalnych rozmów, bez obserwatorów, w formie dobrej zabawy, dzięki czemu można od razu określić mocne oraz słabe punkty konsultanta i zasugerować indywidualny plan rozwoju kompetencji lub walkę ze złymi nawykami. Program dostępny jest w dwóch wersjach: Dr Call™ dla Doradców oraz Dr Call™ dla Menedżerów. Według standardów programu zostało już w Polsce przeszkolonych ponad 1000 pracowników w renomowanych firmach m.in. z sektorów: finansowego oraz FMCG. Ta autorska symulacja opracowana przez Magdę Lesiak, partnera w firmie House of Skills, odpowiadającą za Centrum Kompetencji Obsługa Klienta, to jeden z nielicznych przykładów polskiego know-how w zakresie szkoleń, które jest sprzedawane firmom zagranicznym. Dr Call™ opiera się na koncepcji CEM (Customer Experience Management) - zarządzania doświadczeniami klienta, powstającymi podczas wszystkich jego kontaktów z firmą i jej produktami. „Opinia klienta na temat jakości relacji powstałej podczas kontaktów z firmą, zadowolenie lub brak satysfakcji, wpływają na doświadczenie i ocenę stopnia spełnienia składanych przez firmę „obietnic”. W symulacji Dr Call™ ćwiczone są umiejętności pracowników firmy związane z właściwą realizacją tych obietnic” – mówi Magda Lesiak. Zakup licencji Dr Call™ pozwala na samodzielne prowadzenie szkoleń dla pracowników. Licencja obejmuje nie tylko metodykę i materiały szkoleniowe dla uczestników i prowadzących, ale także specjalne szkolenie wyznaczonych osób wewnątrz danej firmy (tzw. proces „train the trainers”), aby przygotować wyznaczonych „trenerów wewnętrznych” do samodzielnego prowadzenia symulacji. Magda Lesiak zaprezentuje produkt podczas wystąpienia na Międzynarodowych Targach Contact Center, 18 czerwca w Warszawie.
Więcej informacji, także o warunkach licencji jest dostępnych na stronie: www.drcall.pl
Nadesłał:
Dominik Kowalski
|