CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.


CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.
2016-08-03
CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon SA o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży usług finansowych.

Zadaniem szkolonego zespołu jest nawiązywanie relacji oraz sprzedaż usług finansowych dla klientów indywidualnych, zainteresowanych zakupem nieruchomości.

Przeczytaj również:

W ciągu ostatnich kilku miesięcy CCMS zrealizował szkolenia pracowników Działu Handlowego Morizon SA, odpowiedzialnych za nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami instytucjonalnymi (podmioty  z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego). Na przełomie 2015 i 2016 roku CCMS brał także udział w procesie tworzenia komórki telefonicznej obsługi klientów Morizon S.A. korzystających z serwisów internetowych należących do Spółki. 

 

Morizon S.A. prowadzi działalność w zakresie usług reklamy, publikacji ogłoszeń online oraz marketingu internetowego dla podmiotów z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego, a także  osób indywidualnych. Jest także twórcą i dostawcą zaawansowanych aplikacji bazodanowych do obsługi biur nieruchomości.

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kućmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: robert.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 

 



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl