CCMS doskonali standardy szkoleniowe


CCMS doskonali standardy szkoleniowe
2016-08-09
CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.

Dzięki systematycznej modernizacji oferty udało się dopracować pakiet, który obejmuje zarówno model stacjonarny szkoleń zespołowych i coachingów indywidualnych, jak również związane z nim aktywności e-learningowe. Pakiet obejmuje także własne publikacje z zakresu telemarketingu, wydawane nakładem Wydawnictw CCMS.

Przeczytaj również:

Zastosowane podejście spotyka się z zainteresowaniem Klientów CCMS. W ostatnim czasie oferta szkoleń dla Toyota Bank została rozszerzona o moduł ćwiczeń i testów e-learningowych, natomiast IT Card, oprócz szkoleń stacjonarnych realizowanych przez CCMS w ostatnich latach, zaczął z powodzeniem wykorzystywać publikacje książkowe Wydawnictw CCMS. Dostarczane w systematyczny sposób rozmaite symulacje niecodziennych zdarzeń, gry sytuacyjne oraz testy są doskonałym uzupełnieniem procesów edukacyjnych, przebiegających w szybko rozwijających się firmach.    

 

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl 

 

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

 



Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl