CCMS doskonali standardy szkoleniowe
CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.
Dzięki systematycznej modernizacji oferty udało się dopracować pakiet, który obejmuje zarówno model stacjonarny szkoleń zespołowych i coachingów indywidualnych, jak również związane z nim aktywności e-learningowe. Pakiet obejmuje także własne publikacje z zakresu telemarketingu, wydawane nakładem Wydawnictw CCMS.
Zastosowane podejście spotyka się z zainteresowaniem Klientów CCMS. W ostatnim czasie oferta szkoleń dla Toyota Bank została rozszerzona o moduł ćwiczeń i testów e-learningowych, natomiast IT Card, oprócz szkoleń stacjonarnych realizowanych przez CCMS w ostatnich latach, zaczął z powodzeniem wykorzystywać publikacje książkowe Wydawnictw CCMS. Dostarczane w systematyczny sposób rozmaite symulacje niecodziennych zdarzeń, gry sytuacyjne oraz testy są doskonałym uzupełnieniem procesów edukacyjnych, przebiegających w szybko rozwijających się firmach.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska